Dec 14, 2009

SRK BBB

Pagi nie seawal pukul 8.15am..
aku dah berada di SRKBBB..untuk pengesahan
fir sekolah di situ ..

Yang senarnya ..aku agak terlupa utk buat pengesahan ini..yang buat aku teringat bila Mak Tam aku tanya..ye lah bayangkan last aku buat pendaftaran anak sekolah masa adik masuk darjah 1...itu pun 8 tahun yang lalu .

Dan masa aku pegi buat pengesahan tu pun..aku tgk ramai lagi yg belum buat pengesahan..
kerani tu ckp ..dia org ade letak banner kat luar sekolah .patutlah .takde pun yg perasan..apa lah salah anto ler surat ke..tp think + maybe diaorg bz kot..

2 January nanti fir ade orentasi..
aku akan bercuti 3 ari masa fir masuk sekolah nanti..lepas tu ingat nak bincang ngn bos..lunch hour aku nak kuar awal nak anto fir g sekolah..

8 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

wah~
bestnya!
dah nak masuk sekolah dah~

=]

Puan Ninie said...

selamat bersekolah fir..:)
blaja rajin2 tau dik..

FIESYAH said...

tamabahlagi anak akak sekolah...

fir sekolah rajin2 tau...

Ms.Lilies said...

dah sek dah dia...
tingat thn lps anto syira hihi

Dee said...

kty..sib baik aku dh register awal..so byr yuran jelah nti..itupun 6, 7 & 8 jan..cikgu tadika kata 4 & 5 dorang tutup bg can makpak daftar anak2 darjah 1..alah lgpun cikgu tadika pun sibuk nk daftar anak2 darjah 1..hehehe..

p'na said...

selamat bersekolah fir...
belajar rerajin tau!!
jgn nakal2...

pRincESs_N said...

uhuu..sekolah N dajah 1 smpai dajah 3...

CuTeMiUt78 said...

kejap je fir dah nak masuk darjah satu kan.. mesti skee dia jumpa kawan2