Dec 12, 2009

Sedapnya mee goreng itu



Pagi ni aku sarapan di Ameralli ..Sek 15 BBBangi
malas nak masak sarapan..selalunya mmg aku akan bfast kat luar.
lepas tu singgah ke pasar..cari bahan nak masak tghari ..nanti .

leh tahan gak mee goreng kt kedai nie
selalu aku order tosai garing..seedap..gak ..
selalu kalo ari bekerja..mesti ade Dr Fazilah Kamsah ..
fir mesti salam ngn "Ustaz" kata fir

Ari ni aku lom tau lagi nak pegi mana .lepak umah atau mak ade planning nak ke mana2..
lunch nanti aku nak masak daging masak kicap ..
beshnya cuti 3 ari ni ..masak..makan..jalan ..lepastu lapo....

13 comments:

malinasiam said...

daging masak kicap
peberet den!!!!

Nurhayati said...

aduhai leleh air liur yati ni

Gina said...

kak ty, pagi nie makan mee goreng kat office, tapi masin ya rabbi

pRincESs_N said...

lamerr x g ameralli..dlu sll lpak ctu..btembung gn k.ty...hihih

Liza said...

kena beguru dgn atty pasal tpt makan kat bangi, liza slalu makan kat tempat yg sama

Hezesuze said...

wah hari memasak ke kty....hehe

zeela zaynal said...

tengok gambar dah kecur air liur dibuatnyer!

bintangku said...

tgk cam sedap... byk harta karun yg dia letak dlm mee tuh.. best...best...

mrs shaifull said...

kak, saya ni, kalau hari keja, x sabar tunggu weekend, nak bfast kat luar sama2 ngan shaifull, tp bila dah tiba weekend tu, terus bfast atas katil je, tah bila nak insaf :( huhuhuuu...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

ameralli ni mamak yang mula2 tu ke atty
depan 7 eleven tu ke? aku suka gi mamak tuh
yang belakang tu mamak gak kan. roticanai kereh tu

CuTeMiUt78 said...

alamak lapo sudah tgk gambo mee goreng akak

Kaseh said...

silap timing betol la jengah blog kakty ni.. time orgtgh lapor lak ni.. adoiii..

@xiM said...

tempting sangat mee goreng itu!!