Dec 15, 2009

Tetamu..dtg membawa buah tangan..


Masa aku tgh drive waktu lunch ..
tetiba dapat kol..ingat customer..sbb aku divert tipon opis ke hp aku ..
sebab bos tarak..

rupanya dari maksu aku ..aka maksu along ye..
maksu nak dtg opis..walla..bagus gak .aku keboringan .ade teman leh gossip2..
tapi maksu ..yang ku panggil ama..bukan datang dengan tangan kosong..
datang ngn ya allah ..tuhan je tau ..

Sukaknya aku ..ama datang bawa ..kek ..coklat..aku sukak..
sangat lah lazat..maksu aku ni ..kalo bab masak ..aku mmg salute..
kalo pegi umah dia..kalo dia masak..aku rasa mcm taknak bangun dah dari kerusi..dok ngadap makanan je .kalo g umah dia..

okeh lepas entry ni nanti ..aku publish gambo2 kek ..lak ..tunggu .camne nak order apa semua ..

16 comments:

lily lotus said...

mcm menarik tertarik jer ni..hehe

Sham Ummi Echa said...

dapnyer..tangkap leleh nengok

Liza said...

argh!!! lapar!!!

Kaseh said...

alarr kakty ni.. menggugat iman laar.. kan dah kena carik choc cakes dah ni.. hehe

Unknown said...

amboi kak bestnye tetamu datang bukan ngn tangan kosong tu bawak bekal g hikhikhik

Dee said...

nmpk sedap tu kty..murah rezeki ko ye..

Unknown said...

dapnye ty...
jeles aku..
meh kasi aku kset ty huhuhu

Suziey Ahmad said...

perghhhh heavennya tolat kek..hehee

sweetfiza said...

wah ....daku pun suka k.ty ...
tp dapat tgk gmbar je ...
huhuhu....

malinasiam said...

fuhhhyoooo
terus perot den lapor

pRincESs_N said...

nmpk pOn sedap..N pon suke y kukus dr bakar..

Puan Ninie said...

sgt mencuri hatiku kek itu tau..:)
nak!!!

hehehee

rasp said...

very menusuk kalbu :)

Unknown said...

sedap gak ni yg buat tingin ni....hehe

mrs shaifull said...

bestnya kak, nnt blh order buat buah tangan

CuTeMiUt78 said...

uuiiisshh... menarik ni kty..