Jan 3, 2010

Ahad..

Hari ni ahad ..aku masih lagi tgh bercuti .
Balik dari vacation nie ...kena ready kan barang2 utk
ke sekolah esok..

Aku bercuti 2 ari ...Isnin dan Selasa..
Nasib sebelom aku g bercuti ke Pd nie.
semua baju sekolah utk anak2..aku dan akak dah prepare..akak dah siap iron semua baju2 adik2nya ..tq akak..

Jadik ..balik ..penat2..takde lah kelam kabut nak menyiapkan barang2 sekolah semua ..
utk adik...akak dan fir ..anak2 aku semua ..

Sempena tahun 2010 ..nie ..tetapkan azam dan semangat ..belajarlah bersungguh2..
impian takan tercapai kalo kita yang tidak melaksanakan impian itu menjadi kenyataan..
mama doakan yang terbaik utk anak-anak mama...dan kalian kena kerja keras untuk mencapainya .insyallah ..kalian akan berjaya..

7 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

minggu pertama tahun 2010 ni sume busy kan kak..especially yg ade anak sekolah ....semoga isnin nanti urusan akak berjalan lancar....

rasp said...

amin...
smoga segala impian ur kids tercapai nanti sis...berkat doa u gak, insyaAllah..

Syima Syaz said...

selamat sekolah anak2 kak atty!

Liza said...

rajin akak iron baju adik, auntie hantar dobi jer

leadleedeea said...

kak ty..rindu kak ty..hehe~!! kak ty mesti busy kan..pelan2 ye..

n moga azam kak ty tercapai laa ye..all da best~!

UnGu VioLet said...

all the best untuk kak atty dan anak2.. ameen..

tigrismalaya said...

sonot bercuti kak ty...

semoga azam baru sumenya akan tercapai...amin...