Jan 14, 2010

Orang Stress Aku Tidak..?

Pagi nie ..Lepas bfast ngn fir ..
Aku pergi keje ..ikut Jalan Kg Sungai Ramal Dalam ..
Aku ikut shortcut...cepat sikit , sebabnya tak banyak lampu merah ..

Bila Aku masuk je Highway ..tgk ..mai aii
Jalan ..nak menuju ..ke PutraJaya, Bangi ..Jem giler...kiranya lebuhraya Kajang Silk..
Pelik kenapa Jalan tu selalu jem..mesti stress semua org-orang yang guna jalan tu ..hari2 ..

Aku..lak..Jalan yang aku ambil ..punya lah clear..
ngn senang hati je ..aku drive..dalam hati terpikir..siannya diaorg nak pegi keje..jalan jem..
tak gerak langsung lak tu ..

Rutin aku minggu nie..seawal pukul 12.30 ..atau line clear..pukul 12.00 pm ..aku dah keluar..nak antar fir g school..tak sempat nak lunch nampaknya nie..

15 comments:

Diarihatiku1976 said...

dulu saya tak tempuh langsung jem.. sbb saya kuar awal pagi.. la ni bila urusan persekolahan ni hari-hari saya tempuh jem..

Alimaz-Kembara Terasing said...

saya tak perlu jem2 nih....sebab sekolah anak dekat ja dengan kampung....

Jasfyra said...

dulu masa saya dok sg ramal sellau guna jalan sg ramal dalam tu kakt.rasa aman je sbb xbnyk traffic light n xbnyk keta..

dan dulu saya penah keje kt kl,benci nk layan jam bila nk p dan balik keje...la ni keje kt jenderam..aman gila...sbb jalan kampung.tol pun xde...suke sangat..hihi

♥ Juliana Violet ♥ said...

bahagia hidup kalau jalan tak jamm...
=)

Anonymous said...

has x jamm teruk. cuma bila ada traffic light rosak br la jamm skit ;)

Dee said...

mana2 pun jem..tp dee Alhamdulillah..slalu x jem..lambat sebab bgn lewat je..skrg mimi dh skul tepat 8.30 aku dh terpacak kt opis kty..bravo!

pengorbanan masa anak kecik2 kty..mmglah kena kehulu ke hilir..harap2 bila fir dh besar dia ingatlah..insyaallah..

rasp said...

me dah biasa jem2 nie...
sampai dah tak punya perasaan hahahaha...
tapi kalo tak jem...yuhuuuuuu sronoks & ajaib plak rasanya...

Amiha Ayu said...

bestnya kak oii..
ayu hari2 ngadap jalan jam..
:(



ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

Nurmala Mazlan said...

kty, tempat kerja kita skang ni melawan arus jem tau..tp nnt bulan 3 office kita pindah kat tgh2 bandar kat bukit bintang sana..maaakkkk aiii..confirm jam

Nazz@Purple said...

Nazz hari2 gi keje tempuh jln jam..tu la rutin harian..dh mcm makanan pagi di setiap hari2 bekerja..=(

Hezesuze said...

no komen sbb xpenah lalu kt area yg kty habaq mai tu....ekekeke

alah pagi2 dgr ler suria fm or hot fm kty...ehee

pRincESs_N said...

tu r..dlu keje kt subang da mrase stress nyerr jem ni..skg lega sket keje dkt..tp sll balek lmbat laks..sabau jekk..

Unknown said...

eeee tak suker jem rela amik jalan jauh...huhu

Unknown said...

aku sjak drive keta spanjang masa ni dh jd expert dh bawak keta..dulu cuak gak, takut drive dlm ujan la..dlm jem la tp skang sume aku dah bole hehehe

CuTeMiUt78 said...

eemm memang kan klu kena jemm isshh tensen.. sib baik la perjalan kita ke tmpt keja.. clear sja