Jan 22, 2010

Gambar..tah apa2.

kejadian masa ari sabtu ..
MINGGU YG HAPPENING LAST WEEK
pagi buta kami dah ade kat IKEA..
Tetamu aku sopink ..sikit..lepas tu kitaorg breakfast kat sana..

Pukul 12.00 Jumpa Blogger..tapi leh kelupaan lak snap gambar..
aku memang sejak akhir2 nie malas dah nak snap gambar..

itu tetamu aku ..dapat tgk sipi je lah ..hehehehe..

fir macam2 aksi dia buat ...bila dah bhusan

cantik lah set..ni aku sangat berkenan.

lepas balik dari jumpa blogger ..
kami pegi balik ke IKANO..
LAYAN AYAM PENYET

MASA NIE LAH JUMPA NABIL
SENARNYA BUKAN NABIL JE KAMI JUMPA
ADE LAGI ..TAPI MALAS NAK SNAP GAMBAR..
gambar tak cantik ..huhhuuhuh


walaupun ..kami keluar awal dari rumah .
tapi macam tak cukup masa je .satu ari bergerak ke sana sini ..
owh ye..bukan aku ye yang bawak tetamu jejalan..
tapi terbalik .tetamu aku yg bawak aku jalan ..
ate aku mana le tau sgt area Kota damansara atau kl ..ekekeke.
ate tetamu aku dulu pun duk area Bangsar sebelom meninggalkan Malaysia..
jadinya...mereka adalah sangat teror ye area sana..
terimakasih ..banyak2..utk tetamu den.jangan serik lah ye ..

15 comments:

Softtouch [Hanim] said...

ayam penyet..lama dah xmakan..ni yg buat nk pg cari ayam penyet nie...eh nabil ngan kakak kan?anak kak ty...

pRincESs_N said...

bang bil sgttt sporting...

Amiha Ayu said...

sama la dengan ayu kak ty..
bosan lak nak amik2 gambar ni lately..
uhuks!

take care kak!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah...sedapnyer makan...nak sikit???ape yang dibeli???

attyfir said...

hanim ..cari tau .g ikano .
N.aah sporting lah orgnya
ayu ~ tu ar ..takde mood skrg
mama aqish ~ ehehehe .rahsia.

mrs shaifull said...

hehehe mana gambar tuan blog? akak, bestkan pegi ikea pagi2, rasa aman je, tp bila dah tghari sket, dah ramaiiii :)

Dee said...

hah..baru ceria2 sket blog kty bila dh ada gambar..nak2 ada abg bil tu..

Hezesuze said...

wow ayam penyet..nyumi! hehe

Unknown said...

nampak ayam penyet tu yg bess..wah amik gambo ngan artis yer...bess2

danishahumaira said...

nampak sedap la ayam penyet tu kat area mana kak ty share la

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

wah gambaq hang kat Ikea ni ngan nabil erk
sonok dapat jumpa artis Pujaan....
hang chat ke atty....

rasp said...

ayam penyet yg marvellous!!!!
hahahha terbalik kuang plak ek sis...
tetamu u yg bawa u jenjalan hehehehe

CuTeMiUt78 said...

uissh... kakak bergambo ngan bang bil gitu.. aahaakksss...
wah sapa la blogger tu kty..

Izan said...

sedapnya makanan tu... =)

fazid said...

apsal gambar ayam penyet tu lagi clear dari yg lain....kakty saje tau....hahhahah