Dec 1, 2010

Selamat Ulangtahun Attyfir

STICKY MODE FOR 1 DAY
pls scroll down for new entry

December Attyfir sudah genap  3 tahun berblog
sebelum ujudnya attyfir
aku pernah buka satu blog pada  december 2005 
title attyalong
tp aku dah delete blog tu
entry pun nanado, kalau ada pun merapu saje.
masa tu tak aktif berblog pun
update pun sukati cacamarba je

tahniah attyfir.

Happy Anniversary

Sepanjang aku berblog menggunakan attyfir.blogspot.com, lepas tu bertukar kepada attyfir.com, yang dah masuk 6 bulan jugak , macam2 header aku dah pakai 

antara header2 yang aku ada simpan lagi 

ini antara yang aku buat sendiri , dulu aku rajin buat header dan buat kan utk orang jugak 
background blog semua aku leh buat sendiri, sekarang dah malas ,hehehhe.
datang mood rajin ..giler main coding ..asik tu jer ler kejenya











Ini pulak orang lain buat utk aku 

ini antara yang pna buat kan 



yatie@ mummyzara buatkan 

eya 

kenapa aku berblog ?
aku berblog sebabnya , nak isi masa lapang kat opis nie 
ye ..keje aku kadang tak bz, ade je masa leh tenet
tapi bukan makan gaji buta,sebab bos pun tau aktiviti aku 
ye lah keje jadi kuli , jadik guard apa sangat kan
jadiknya aku berblog utk isi masa yg banyak sangat lapang ituh.

Sedar tak sedar dah 3 tahun jugak blog attyfir ujud.


attyfir

dan pada semua yang sudi jenguk blog kty nie 
yang sudi baca segala cerita ceriti mengarut dalam blog kty nie 
tiada apa yang mampu kty katakan kecuali 
 
 



4 comments:

Suzana Ikram said...

tahniah ktty.. sekejab jer dh 3 thn berlalu. happy anniversary buat blog ktty.. :)

Umi_Aliesha said...

tahniah k ty.....hapdet selalu tau...

NizA said...

tahniah kak!!!

NizA said...

tahniah kak!!!