Dec 23, 2010

Tahun Baru Semua Baru

Tahun baru lagi beberapa hari je lagi kan 
Oleh itu 
Blog pun mesti berwajah baru

Haritu pun berwajah baru sempena Anniversary blog kan 
Tapi sempena menyambut tahun baru untuk 2011 
layout baru lak kita guna

Semua nie hasil kerja tangan anak aku si akak@cycy
dan diubahsuai sana sikit oleh aku
segala ilmu aku pasal blog
pasal edit html 
aku turun kan kat dia ate sekarang aku malas
nak peningkan kepala aku nak godeh2 code

header tu kalo letak cursor kat situ 
nanti nampak bunga2 dr langit turun ke bumi

akak jugak memang ada amik upah buat blog
Pening tau buat blog 
aku dulu rajin buatkan blog orang
sekarang dah pencen 

nie link akak utk sesapa yang nak upah akak
link akak


leh lah akak nak buat belanje skit2.

Untuk akak thanks berbanyak 

10 comments:

LayarLara said...

apakah ilmu yang ktys amalkan ni?? meh sini ajar kat den ni haa

Zue AnnaLeeya said...

thn baru semestinya wajah baru.... cantik ar kak ty bunga2 turun dari langit tuh...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wahhh...nicenya.....

pstt; nk tukar header gk ni...tp x bkesempatan lg nk buat..huhu

wahida said...

fuiyooo, anak kak ty pandai buat header eh? next time leh la booking dia...saya mmg x pandai bab2 ni, header saya skrg pun tempah ngan org jugak...hehehe...

Asmi Asmidar said...

waah.tahniah. .blog mida pun nak sambut anniversarry but ntah la..nak tukar aper yerk ..heheh

Dee said...

cantiklah kty..pandai akak buat ye..

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya...tahniah akak...
patut la..ingatkan salah umah tadi..nice blog..tahniah lagi tuk ur doter akak...

AkMa said...

lawa blog baru kak ty..yg paling best tang header la..memang menarik sekali..

rasp said...

nice....
dah ada anak, haruslah turunkan ilmu kannnnn....

Puan Ninie said...

patut laa comel..:)