Dec 13, 2010

Semalam Tengok Narnia Pakai Tiket Yang Nuffnang kasi Tapi

Semalam aku ngn akak kan pergi tengok Narnia 
kitaorang pakai tiket wayang free yang nuffnang kasi tuh lah


Sebelum pergi tu 
aku dah awal2 dah booked dulu 
Aku booked kat Tgv Mines

Sampai Mines terus ke TGV ,
Terus pergi kaunter reservation 
Tapi budak yang jaga kaunter agak2 sengal , 
asyik tanya kawan yang kat sebelah dia 
Tiket tu leh pakai ke
tiket tu leh ini itu ke blabla

Lepas tu tah apa dia klik2..tak boleh lah 
At last dia cakap kat kitaorang tiket ni takleh kalo dibooked dulu, 
Tapi sebab aku dah ada kat kaunter dia terima jugak lah 
Tapi aku takleh amik seat yang aku booked tu , dia kasi seat lain , padahal kalo kasi je seat yang aku booked tu apalah salahnya udahnya
sepatutnya aku dpt seat F5 & F6 kira okeh dah tak depan sangat .

Terus budak tu kasi seat kat Huruf B
Bayangkan , dua dari depan tuh
nasib ler Tgv kat mines tu Screen dia Tak Rapat sangat , 
sebab nak tengok gak Narnia , terima je lah ..

Tapi lepas ni tau dah , Tiket free tu takleh booking siap2 kiranya ,
ke dekat Tgv Mines je
Dalam Voucher tu takde lak tulis takleh booked
cuma dinyatakan 
couple seat mmg tak boleh lah itu mmg ada dinyatakan.

Jadiknya lepas ni 
aku dah tau, 
lepas ni kena walk in ler 

Apapun tq nuffnang sbb kasi tiket free.

10 comments:

Hezesuze said...

wah kty dah tengok citer narnia tu?? ze baru rancang nak bawak anak2..hehe

jeles kty dpt tiket free dari nuffnang huhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tak pernah menang tiket then tak pernah booked pun tapi kalo tengok dekat2 leh terkuar bijik mata kan lama tak pi tengok wayang

mummysyafie said...

best nya leh dapat tiket free..nak tengok gak la narnia tu kak. tapi budak2 macam takmo je..kena tengok ngan geng opis la nampak gayanya

ALoNa CintamaniszLite said...

best ke kty citer tu??

adeii..tgk dkt2 screen..tak sakit tengkok ke, kty??
Tp kalo citer best..takde hal, kan..ngee

Softtouch [Hanim] said...

ooo xboleh booked yer..taulah sy...sy mkin pegi 31/12 kot...pegi berdua ngan anak sy je kot...

ct rahani said...

seb baik dpt gak tgk narnia kn kak.. klu x kempunan la.. hehe..

Sham Ummi Echa said...

la mcm tu plak ke. hish mmg mnimbulkan kemarahan je kan. xpe la nsb dpt gak tgk. bes x narnia tu kty. sy pon tgh plan nk pi tgk gak ni

nabilah_2908 said...

sy tk pernah pun dpt apa2 tiket dr nuffnang..huhu.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN BAKAR

sW33tdARLiNG said...

ayakk tak pernah terbaca lagfi masalah ni kat blogger lain...

ker blogger lain diam2 sudah... namanya pun tiket free... heeeeeeeee

www.sw33tdarling.com

Suziey Ahmad said...

bestnye dpt tiket narnia free..best tu..