Feb 7, 2011

Jay Chou

Sepanjang raya cina nie 
Tak banyak sangat jejalan 
kalau g jejalan pun , g sopink kompleks cuci mata jer
Cerita kat tv pulak bosan, asyik citer hantu 
walaupun aku peminat citer seram..tapi kalau asik citer hantu je
naik berpinau mata aku nengok sampai nak muntah udahnya 

Jadiknya aku pun cakap ler dengan akak 
Raya cina takde citer cina pung
along menyampuk, kat tv3 kan ada CJ7
Aku dah tgk cj7 kat wayang masa keluar dulu , malas nak layan lagi 

Sekali ari ari kamis tah camne , tgh syiok layan tv 
tertiba aku tertengok iklan pasal channel 322 banyak movie cina
macam besh je , terai ler bukak 
owh ye, astro aku bengong 
leh lak tertiba ada box office bagai 
walaupun aku tak langgan , tapi dalam bil memang ada ler..dari bulan lepas lagi
tapi sebab tersyiok layan..movie tu semua,
biorkan jer..dulu 

eh sekali ada ler channel 322
..jadiknya dok umah layan citer cina 
satu hari , 2 hari dok umah layan channel ni sesaja
ada citer baru , citer lama, citer kelakar , citer sedih , citer perang 
kiranya besh lah channel nie ..

Yang paling besh kalau movie tu ada Jay Chou yang berlakon 
lagi ler besh..

 antara cerita yang aku layan 




Tapi aku lom ada masa lagi nak layan 
Movie The Green Hornet
Jay Chou ada berlakon

picture credit to google

Sebut pasal pakwe chinesse look
masa cuti lama minggu lepas 
aku ada terjumpa my secret admire masa kat Melcom
memang chinesse man
 lebih kurang mukanya ngn Jay Chou..ecehh...

.

11 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

sangat suka tengok tokyo drift dulu...

Dee said...

pakwe ko dulu cam jay chou? ensemnya kty..hihihi..

Hezesuze said...

ze lagik ler kty oiii....duk rmh sajork huhu bohsan!!

yantz-yeem said...

minat giler ngan jcaw nie..tingt mse keja kompeni cino dlu2 asyik la pasang lagu dia je...skg dah lama x tgk citer cino...

akak jom la rajin2 klik HB kat blog..akk x reg HB lagi eh??jom la klik n register...

M said...

Part last tu yg tak tahan tu! Hahaha!

Gieyana said...

best ker citer tue? kalau keluar pon sure jam kan?huhu

sW33tdARLiNG said...

pergghh....!! ensemnya pakweeeee

sw33tdarling.com

suzieapai said...

hiks...terkedip2 la tu mata k ty nengok mamat ensem tu agaknye...hikss

pRincESs_N said...

wahh...layan hero cino k.ty...hihihihi

rasp said...

ehem ehem...kelaz pilihanmu :D
dah tengok Green Hornet, kelakar!

Ilyani said...

jay chou dlm green hornet msti tgk...uhu