Feb 24, 2011

My Dinner





















My Dinner for tonight..
Ingat minggu ni last makan sedap-sedap
Nextweek nak diet sesungguh-sesungguh nya ..
Boleh percaya ke..

Cakap dengan along..kalau aku boleh kurus
Leh tak belikan beg Coach sebagai rewards
Along cakap nak buat apa beg Coach..kan dah ada..adik kasi aritu
Yerlah buat pembakar semangat , baru cepat sikit lemak dalam badan aku terbakar..

Tapi entah kenapa along kali ni tak berani menyahut cabaran aku ..
Adakah kali ini aku mampu melakukannya..wahahhahaha..ye lah ..along tak bani ler nak sahut cabaran aku
Sebab nanti bikin poket dia kering..aku tau ..laki aku bukan hartawan ..aku pun saja je ..kacau dia

Jadiknya ingat minggu ni last makan sedap-sedap..



live entry via my nokia.

.

19 comments:

Kaseh said...

kak..kata takmo pi grato lagi bulan nih..hehehe..ni betol2 nak diet ke kak? nak joinn..

Azueriena said...

kak yatt...on diet jugak yerkk..ramai ler kengkawan kiter dah makin selim melim skg niee...jeless azue....tauuu...makan sedap xper kak yatt..tp kena carik partner...1 pinggan makan berdua...hehhehe

Softtouch [Hanim] said...

caiyok kak...sy pun mmg kena diet jgk nie...uwaaaa!!!!

ALoNa CintamaniszLite said...

Eh..leh lak wat cenggitu kty?? huhu..

Takpe..semangat kuat tu penting..kan..ngee

Nurhayati said...

kalau habuannya menarik confirm lebih bersemangat tuk berdiet hehe

edane said...

aduh kak.. kalau bila dah kurus baru nak dapat rewards.. jawbnya mata putih je lah kalau saya nih ah.. hadoi bila nak kurus? soklan menyeksa ni

pRincESs_N said...

kan kak..klo dpt rewards..confirm semangat...

Dania Imran said...

kak..usaha tgga kejayaan..kuat semangat kak..bolenye tu..makan sedap2 tak pe kak...yg penting rajin xercise...

attyfir said...

@Kaseh

insyallah kaseh.kalo semangat ku kuat.

attyfir said...

@Azueriena Norash

kty dah jumpa selalu share ngn akak

attyfir said...

@Softtouch [Hanim]

jom kita diet sesama ..

attyfir said...

@ALoNa CintamaniszLite

boleh je alona..

attyfir said...

@Nurhayati

itulah pasal nya kan ..kena ada pembakar semangat baru lemak cpt terbakar.

attyfir said...

@✿etiey erywan✿

sama ler kita..

attyfir said...

@pRincESs_N

itulah N..kalo ada rewards lagi semangat berkobar2

Redbloodsnow said...

eee sedap nyaaa! gulpss

Unknown said...

kakty,

camner nak define makanan sedap & tak sedap...

saya ni makan nasi + ikan masin pun, nasi bertambah2.. ntah bila la nak kurus...

eLLy said...

eLLy pun every week cakap last last last.. tapi tak last last last pun

Lina said...

sy ingat pun mggu depan nak start g gym...harap2 lar x skerat jalan huhu