Apr 17, 2012

Langsung Tak perasan pun itu artis.

Biasalah rutin aku setiap pagi sabtu dan ahad 
aku akan tengok fir ngn TunasAfc Main bola
dah berapa minggu aku pergi 
langsung ler aku tak pasan

sampai lor semalam masa tengok2 gambar kat fb diaorg 
still tak perasan lagi..tapi dalam hati cakap..aku pernah tengok mamat ni...tapi di mana ye.

sampai ler semalam masa firdaus balik sekolah ,dia cakap..
mama pasan tak ada sorang pelakon tu..terus aku dapat tangkap sapa yang dimaksudkan oleh firdaus..

yang tengah tongkat dagu tuh

cer teka siapa kah.?

dia buat per kat sana..mestilah tunggu anak dia jugak..
tapi anak dia player umur 6 tahun..
boleh tahan.ada bakat jugak..


Ini lah anak Zul huzaimi

pic credit to jaggat.com

.

11 comments:

Unknown said...

alahai suker sgt zul ni berlakon...cumilla anak dia...

lieyalatif said...

eh kak ty, die ade anak dah besar rupenye yeak.....baru ku tau kak...

sonok gak layan org sepak bola ni kan kak...lagi2 tgk budak2 yg main....hebat2 anak2 skrang nieh....

Sidratul Muntaha said...

nmpkdah gemuk dah si zul ni lepas cerai..
huh..
dulu perut six pac nih
tpi bugslah dia
tggu anak

wantie said...

bapa yg baik. support the son. gogogogo zul huzaimi.

ct rahani said...

sy suka tgk lakonan zulhuzaimi.. besh..

Neeza.Areef said...

ohh zulhuzaimy..i minat u..bleyyy!!

heheh

msti anak dia ensem tgk sipi pn npk ensem dah..tp rambut apak dia pjg gitu x pasan gak kty

Pepel BoNda AmaNi said...

selebet jerk kan...tapi anak dia encem....

*SiRibenMerah said...

fuhyoooo.. ada retisss di situ...

Hezesuze said...

wah dah beso anak dia ye...kty jom terjah blog weols..baru update stelah 2 tahun nan ado hahaha

lily lotus said...

kalau akak tak mention nama sure ly tak kenal. dah lain rupa dia. tp anak dia mmg kelasss!

ALoNa CintamaniszLite said...

Hehe...bila selebet mcm tu..mmg tak perasan lah kan dia tu zul huzaimi...hehe..