Sep 4, 2008

berbuka posa 3/09/08

semalam aku masak..tomyam..atas permintaan fir yang memang suka sangat makan tomyam
jadik aku buat ler..masak tomyam.
goreng ikan ,telur dadar wajib..feveret fir,sambal belacan + ulaman.
oh yer...semlm kul 7 aku baru nak goreng ikan..sekali baru je dlm 5 min gitu..
tetiba..gas abis..huhuhuhuh..
along kol org gas..tak lama tuh sampai..
nasib ler.abg gas rajin sanggup antarkan..secepat mungkin..
sbb umah aku ting 3 kena RM24
lepas tu cont goreng ikan balik..

tomyam

telur dadar ni akak yg goreng

roti john akak beli..
thn nie aku belom menjejakkan
kaki lagi ke Param



semalam aku dpt gi terawih..sbbnya along tak pegi..
dia penin pala..jadi aku suh dia rest kat umah sambil jaga fir..
aku pergi ngn akak..
balik dari terawih..kami berdua gi singgah bintang kat Warta..
beli brg skit..
lepas tu kami lepak lak kat mcd..hehhehe..akak ler..
lapar lak balik.makan ler mcd chicken..eskerem..+ kentang goreng..

18 comments:

Mieza's Penny said...

mieza pun x pg param lg...huhu

klu pg kan mcm2 nak beli...last2 buang jer...:p

PerantauSepi1306 said...

uikss... la ni tgk walau simple cam sodappp yo juadah tu kan.. hiks

cendawanintim said...

wahhhhhh, ari nih baru kita bajek nak buat tomyam sifod..

sedapnyer nampak awak masak..

syanis said...

yang paling menawan kalbu.. adalah telur dadar kak ty... bln posa ni tgk telur pon sodap

AzuraNizam said...

aaa..nak eskrem mcd..

Anonymous said...

pesal eskrem tu meleleh2 kat monitor ni..ishk2

vogue2704 said...

alamak sedapnye tomyam tu..eskrem pun sedap..sabor sabor..puasa..*sambil urut dada* hiks

eYaNacOMeY said...

aduhh..tomYam..my peberettt neyh..leh laa tlg masakkn nnt!!ahakz..

McD pon.. tgh teringin gak skrg..huhu..

ari ni bukak pose pe lak??hehe

fazid said...

hi atty...terima kasih kunjung blog saya ye... duduk kat Bangi ye? keje kat area situ jugak ke?

attyfir said...

a'ah duk bangi keje kajang..
salam kenal yer

Unknown said...

masyaAllah..
cedapnye lahaaaaaaiii
mujur ena raya arini muahahaha

ratna said...

sedapnyer aiskrim tu..dha lama tak beli

pRincESs_N said...

kak..tomyam cm mngncam jerkk...haruss kasik N try ni..jiran kan kiterr...huhuhuhu
sundae...cm besh jerkk....sok nk lunch tu r...lunch?? ops!!!

Zu Ismail said...

wooooooooooooooooooo sedapnya itu sundae..seb baik lah kite tengok nin waktu malam... huhuuhuhuu...

ras-adieza said...

menawan nyer telur dadar tu...

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Sedapnya tomyam...

Isshhh ..pagi - pagi kite tgk tomyam cam rase nak masak tomyam ptg nie... Tapi kalu tak sempat kena masak hari Sab2 lah nampaknya

Izzatul Azma said...

cedapnyaaaaa :D

Y@ZeD@ said...

yg paling tk tahan tgk roti john tu kty...mmg feveret aida tuhh..

se lg yg aiskrim tuhh....perghh, terliur nih!! slurp, slurp...