Sep 25, 2008

SYUKUR SGT ....

Kepada semua sahabat dan taulan
yang mengenali kty ..samada sudah bertemu atau tidak...
sudi ler kiranya..ambil kad raya ni utk semua..dari kty & family..
kty mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat hari raya aidilfitri
jika ade terkasar bahasa menguris perasaan selama nie harap dimaafkan..
jemput datang ke rumah yer...


ade satu story skit..
berlaku petang masa balik keje..
aku nak balik umah aku..lalu jalan area bintang kt sg chua tu.
ade le mamat bawa moto bawa mcm #$@#%^& skit2 toleh blkg..
pelik aku..apa yg dia tgk tah..ade hantu kejor ke..

tetiba sampai selekoh sek 7 kat shell tu .
kete waja depan aku brek mengejut..aku pun brek..
nasib smpt ngelak..tp bonet depan aku yg tepi lampu belah kiri tu
betui2 lekat kat bumper blkg waja..
dalam hati aku..abis ler ..kemek le kete aku..hampeh nya mamat*&^#^$%^$
rabak le duit nak raya nie nak repair kete lak..

tapi lepas tu tuannya waja..jalan je..malas nak pedulik kan mamat tu..
aku pun terus je jln..sampai kedai.aku turun tgk kete..eh ok je..wahhaha..alhamdullillah.
ingat kemek ke tadi..nasib takde apa2..

jadi kpd semua bloggers dan rakan taulan..berhati2 ye semasa dijalan raya..
lebih2 lagi nak raya nie..macam2 leh jadi.bior lambat asel selamat..


kad raya ni dari miezrina a.k.a na..


cantik hah kadraya nya..one happy family

12 comments:

Neeza.Areef said...

dgn x malu sb dah amik dah kad kty..keh keh keh

attyfir said...

BAGUS SB..AMIK..JGN TAK AMIK

syanis said...

herm.. nasib baik x da apa²//// kak ty thks kad raya pos tu.. lupa nak snap gambo... sama sb juga ngn x malu.. ain amik kad kak ty

cendawanintim said...

alhamdulillah takder pape...

Moralle said...

Selamat Hari Raya jugak buat atty n family, maaf zahir dan batin....nanti moralle amik ini ecard :) kalau balik kampung, hati-hati memandu yer.......muachhss.......

Liza said...

salam aidilfitri buat atty dan family, semoga syawal nie akan meriah dan bermakna

CuTeMiUt78 said...

sib baik tak de pe2 kan.. pe pun thanks kad raya tu.. nnti kita ambil ya

Anonymous said...

k.thy, Alhamdulillah x der aper2..
vender dah amik kad raya akak..
tepek kt fp dulu.. nanti2 br tepek kt blog.. nti gi fp vender ek amik kad raya dr vender lak.. hehehe...

Atiey MN said...

slamat raya kty

Anonymous said...

akak, vender dah tepek dah kad akak kt blog vender.. mekaceh ek.. comey kad akak..
ps: k.thy, lambat ckp la.. pjbt pos dah x mo anta lg.. ekekeke...
x pe la kak.. tahun dpn jelah.. hehehe...

Zu Ismail said...

uihkz...seb baik tak apa-apa kan..???? uihkzzz.. tulah kalu ada hanhtu kat blakang nko dah tentu tergolek dog die kedepan..pastuh mak hantu tempeleng die sebab tak pakai seatbelt...muahahhahahaha

PerantauSepi1306 said...

alhamdulillah ur car tak yah repair kan... neway Salam aidilfitry to atty too.. Semoga bergembira di Syawal yang mulia :)

I amik kad raya yek.. atty pun mai la amik kat umah akak ;D