Sep 16, 2008

wow..banyak..

Kali ni dapat award dari moralle
dengan syahdu dan bangganya atty terima
pingat nie..timakasih banyak2 atas sokongan selama nie..hehehhe




Anugerah blogger palin cun ni lak cendawan kasi..
cun ke ??????? leh lor kan..(puji diri sendiri )
thanks cendawan...kty suka bangat..
nak kasi award nie lak
pada
1- Mamililysafiya
2- Mamaiqa
3-Sweethoney



award blog palin giler besh ni lak dpt
dari mamilily ngn mama iqa..
aku rasa berbesar hati..sungguh dpt award nie..
walupun senarnya blog aku tak ler berapa besh giler..
tp mami ngn mamaiqa dah ckp camtu..alangkah rasa bangganya aku..

jadi nak kasi lak..award nie kat
4 blogger yg aku rasa blog nie besh giler..

1 - princess - N
2- Moralle
3- Catz 's Cafe
4 - Green Apple

dengan ucapan..suka masuk blog uols..sebab mmg menghiburkan...
dan besh giler ler..

sudi kiranya semua amik award nie yer..

7 comments:

Moralle said...

atty's, thanks dearie for the award itu, hmmm best ker, best or tak best I tetap amik jugak lah kan :)

Diana Ishak said...

ramainya yg bagi aku award blog paling best.

aku tau korang semua memang gila seks sebab tu suka baca blog aku.

huahauahuahauaauhauah.

Neeza.Areef said...

wh kty...byk dpt award ha...congrat2

attyfir said...

re: wakakkakka..greenapple..apa2 le ko..nieh..

neeza..ko nak amik ler award tu

pRincESs_N said...

maceh kak...ye...sy mmg giler2...tp bkn giler tao...hehe...

Izzatul Azma said...

adoi
blogger paling cun ek akak bg (malu2)
hahaha
panggg diri sendiri laju2 :P

macehhhhh kty :)

CATZ said...

hi atty,

thanks ya...cute sungguh laaa...
hiks.eh.best ke blog aku..aku rasa biasa jek..merapek je lebih aku ni..hihihi