Sep 20, 2008

Tag dari Catz's

KALI NI AKU KENA TAG NGN
CATZ'S
AGAK MENCABARGAK SOALAN2 NYA..
TP INI LER JAWAPAN AKU EKEKEKKE



1) My top 10 most favourite food:


Suka makan , makanan yang pedas2..asalkan pedas aku suka..tp kalo tak pedas..kureng skit.
lagi satu aku suka amat makan ayam panggang , murtabak..


2) 10 things I love doing

tak sampai 10 kot..

1- Berforum
2-Berym..kalo tak bz..
3-mesti ler blogging
4- Jejalan lawat blog kekwn
5-suka sopink
6-suka makan
7-suka tgk tb citer hantu atau csi
tkdpt 10 hah...kekkekeke


3) 5 types of guys I adore:
ontah..tak tau nak kobor..


4) 5 things i love doing when I'm emo

*tak suka cakap ngn sesapa
*tak suka nak layan ym
*suka menyepikan diri
*suka baca nobel time nieh..
*jejalan sesrg


5) 5 things I love doing when I'm happy:

*chitchat ngn kekwn
* masuk forum
* ajak along makan
*ajak along jalan
*banjer anak2 aku


6) 10 ways to win my heart:

*mesti tau jaga ati
*ikut peraturan aku..ekeekeke..
* banjer aku selalu
*bawa aku sopink
*kasi aku hadiah
*bawa aku sopik
*kasi aku hadiah mahal
*sanggup tunai kan apa aku nak
*bagi aku duit rm1juta dlm account


7) My top 5 most favourite junk food:
cokelat,cookies famos,mcd,kfc,eskerem


8) 5 things I wish it could happen

*takde hutang dlm dunia nie
*keje dari umah
*dpt jaga anak aku sendiri
*nak ade umah besar kat area kampung
*nak sopink ari2..


9) 10 ridiculous things I wish to do before I die:

*dapat bagi anak2 aku seorg skit duit utk masa depan
*kebajikan mak aku..aku dah settlekan
*aku tau anak2 aku sapa jaga..kalo kawin..ngn sapa depa kawin
*dpt jumpa semua org yg aku nak jumpa sgt
*dapat gi mekah sama mak aku
*dapat duk umah besar
lelain lom pikio lagi..nanti pikio..


10) My top-10 recently most addicted songs:
tak minat lagu2 sgt..kalo ado dongar..kalo takde..takpe..zaman dgr lagu dah berlalu..wakakkakkaka
tua ke aku ek..

11) 10 Person you wish to tag:
aku nak tag..10 org yg baca pasal tag nie..siapa ek..lu pikir ler sendiriiii..



9 comments:

vogue2704 said...

alamak..dah terbaca ni..dah kena tag ke hehe biar guru besar yang jawab hehehe

attyfir said...

re:wakakkaka..

Akak said...

Salam Atty's..

Sessi menjawab tag yea??

Buat apa pagi2 sabtu nie...

attyfir said...

re : akak..atty kojo hah..bdk2 tgh tunggu mama balik..nak sopink

cʏcʏreαℓℓα said...

bos ader keh???

attyfir said...

takdo...jap lagi nak balik ler nieh

cʏcʏreαℓℓα said...

owkeh..

pRincESs_N said...

x agak mau 10 juta ekk...10 juta rupiah boley??

shafa said...

Kje dari umah yang aku paling minat sekali...kl dapat kje dekat umah mmg aku pun nak...