Nov 6, 2008

Aku Berjaya...

klik pade gambo tu utk ke blog yatie ye..



nmpk tak..nama aku..


nampak tak tu ..ado nama aku.
ekekkekeke..memula cam putus aso je.mesti ramai je..
yang cuba..tp aku pikio..
takde salah..kalo just torai.kan rugis apo.
jadi aku anto pernyertaan..




dan akhirnya..nama den ado..
den monang....

senarnya kan hadiah tu yg kita hendak..
bila masuk sesuatu pertandingan..lelagi kalo kt blog..
hanya suka2 jer..utk meriah kan keadaan..

okeh..len kali den nak torai lagi..
sapa yg nak menang adiah..

klik ler blog yatie..nanti akan ade lagi byk adiah..hhehehe..


p/s : kalo masuk blog yatie..sila kasitau nama den ,...yer.ekekke..nak monang moto lak.

8 comments:

wanie said...

tahniah kty..wanie pun dapat hadiah sampingan jugak..hehehe

13may said...

waaaa...tatau plak ada peraduan kat situ :D

btw, congrats!

:)

madam CT said...

yeahh..kyat menang

p/s:akk kena tag tau..go to my blog..hehe

ღ lienurulz ღ said...

wah..!!congrats kty..
suke le tuu..hikss

syanis said...

hahahah kak ty.,, ain pun nak moto... kita kerat dua arrr

ct rahani said...

tahniah k.thy.. tumpang gembira gak utk akak.. hiks..

CuTeMiUt78 said...

kak ty, tahniah ler.. sama2 ler kita kumpul hadiah dari yatie

Zetty said...

salam kty ... terharu nieh ada entry cenggini .. thanks bebanyak .. jgn lupa ye join lagi quiz akan dtg .. good luck:)