Nov 15, 2008

Family day

Sabtu ..aku seperti biasa keje 1/2 day..
bhusan..tp nak buat camner..sebagai kuli jer kan..
tp kalo aku bos..akunya co..mau ari ahad pun aku mari keje kan..

pagi.sabtu..kejut along..& fir..
lepas tu bfast sesama..
sepanjang minggu nie..
baru ari ni berpeluang..utk sembang sakan..ngn along..
sebab sepanjang minggu ni along keje petang balik malam..
bila dia balik aku tido..

tadi..ade sesuatu yg along citer..
berita gumbira..kalo betui..nanti2 aku citer lagi..
hari sabtu kiranya family day utk kami..
sebabnya along cuti..aku keje 1/2..
cadang nak masak pa lunch nie..tgh pikio..

4 comments:

CuTeMiUt78 said...

oh.. ingatkan akak nak g family day kemana2.. rupanya hari family ada kat rumah ya

Puteri Satu said...

seronokkan sesekali kat umah sesama...best sesangat..

pRincESs_N said...

klo de mkn besaq jgn lupe jmput N..uhukz!! x maluuu....

Neeza.Areef said...

btl2 dpt spent time 1 family kan