Nov 17, 2008

ke dua kalinya..

untuk ke dua kalinya aku kena tag yg sama..
sebab senang..aku ngn senang hati buat for 2nd time..

kali ni kena tag ngn Amizah

Syaratnyerrr....
rules:snap work station anda then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda... iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada.. tengok contoh yang dibuat nih... begitulah seterusnya sampai bila-bila,ok...sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya... kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa..
nie work station aku belah depan.
kat sini aku kena balas ngn cek email..


dan kat sini lak..tmpt aku bekerja yg sebenar-benarnya..!
benarkah aku bekerja..????wakakkaka..LU PIKIR LE SENDIRI....hehhe..

yang kt umah..rasanya semua kekwn yg mari umah ku dah penah tgk.
ate kita buat gathering aritu kan..ade lappy satu..
dan ade desktop..buruk ..satu..
kat opis..korang takleh nak nengok..ate takan ler nak buat makan2 kt opis..hanya aku je yg boleh..

dan..wahhahaha..aku nak gelak..
bos kasi aku petiais wooo.tp kan yg baru..
peti ais lama bos..ate bos beli yg baru .sbb pindah umah baru.
my bigboss ckp leh ar den ltk lauk..yang bener bos..thank you ye bos.lepas ni
ltk lak dapur gas..senang lak den nak masak..

8 comments:

Neeza.Areef said...

keja..keja kty..keja...

attyfir said...

wakkakkaa...den le palin rajin sekali..wakkaka..rajin baca blog yo..

Anonymous said...

kty melampau smpi nk mntk dapo gas....wahahahaha kang berasap je opis kang...

yong ibu chem said...

wah..kak atty, kemas nye meja akak..kalau akak tgk meja yong, hai pengsan akak tau!

:)

CuTeMiUt78 said...

ok ler tu... caya la... 2 kali buat tag yg sama... by the way... akak dikesan utk menjawab tag dari blog kita ya...

Neeza.Areef said...

bgs la kty rajin baca blog..jdnye ade la pengunjung setia blog2 yg ader...peaceeeee

Unknown said...

rajin bebeno atty wat utk kedua kali ek ihiks

ct rahani said...

ewah akak.. siap nk mintak dapo.. besh gak kan.. leh save budget.. masak jer... hehehe..