Nov 14, 2008

Sesuatuh itu

tajuk tiada kaitan ngn entry..
lunch hour aku ngn akak g makan
kat kedai anje..kami makan nasi beriyani gam..
lepas makan..mata lak bagai dgam-gam..camno..tuh



last week aku beli sipar ni
malas nak pakai tumit ko..kalo nak g pasar.
jadik beli le sipar je..comey kan..
tp kekdg kan ,.g keje pun pakai sipar ni je.
sonang den nak turun naik tangga..Tapi ari nie..
aku pakai tumit..sbb aku pakai baju batik..
kekwn yg nak bukti..maleh ler aku tangkap..gambo..
muka sememeh tgh konyang nieh..


last week gak..lupa nak entry kan..
aku bawak akak gi kedai nieh..
dia nak sgt..benda allah tu jadik beli lew..
ate..dia peksa pun okeh..s0 -so je..
tak kasi lak snap report card dia..
tu jer ler adiah..aku dapek beli ate berguna gak lew utk aku,

14 comments:

Neeza.Areef said...

tau tau kty bli apo last week tu..kekekeke...wah wah....mata bgai digam2 yooo

attyfir said...

tu ler za...aku nak lolap jew nieh

Wanita Anggun said...

perghhhh layan briani gam tuh...
mmgle bgai digam2 kelopak mata akak hah...

wah..besh2 dpt mak mithali cam kty nie....tiap kali peksa result bgus dpt deyah...syioknyerr....den nk jadik anak kty leh tk? wahahahah...

cʏcʏreαℓℓα said...

mata bgai nk d' gam2..
biase leh tuh..
peyut daa knyng,
huhuhu..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

tengahari makan beriani gam mmg jawapnyer mata mmg kena gam ler kak..he he he..
sodap erkkk....

cun seh selipar tu....itam ijo lagi...
yelah...kengkadang zana kat opis nie ngan selipar jer....kasut tu pakai dari keta ke opis jer...senang oooo

ct rahani said...

k.thy, lawo sipar tue..

Ciklinn said...

kak yatt... sedapnyer beriani gam..lepaih makan mata digamgam.. heheehehehe..

cantik apo selipar tu...senagkan nak tanggal n pakai...

juelee said...

mak aiiii comelnyer selipar

Moralle said...

teringin pulak nak makan briyani lah sis ni....besok cari lah, hehe...

Moralle said...

teringin pulak nak makan briyani lah sis ni....besok cari lah, hehe...

pRincESs_N said...

fav abah N ni ns beriani anje..kenduri aritu order ctu r...

Liza said...

nie briyani gam kat putrajaya tu ke, tringin nak makan, harus ke sana esok!

Cyberwira said...

Ni yg malas nak baca n3 kty ni.. asyik meleleh je air liur sya tgk makanan yg sedap2 tu!!!!!

madam CT said...

kakkkk den ado sipar tu..dh tahap lunyai dan dh nk abis due date sipar tu..tp den still syg nk buang..huhuhu