Nov 12, 2008

Tidak berjaya

Baru dapat surat..dr sekolah..
permohonan..fir utk masuk pra sekolah..
ditolak.

alasan yg diberi ..tiada kekosongan..ramai tul area sini nak masuk..
padehal umah aku dkt je..along bilang konspirasi...boleh gitu..aku tak amik port sgt benda2nieh ,ok gak ade bagusnya..

aku nak masuk kan pra sekolah supaya fir..dpt didedahkan pada alam persekolahan
yg ala-ala...sekolah betul..tp takde rezki..

bagus gak..takde ler aku nyusahkan mak mertua aku..
tp along nak gak mak dia amik ..ptg dlm kol 2 .suh mak dia ajo ngaji..
walupun..sekolah fir pun ade ajo tu semua..

tp aku tak setuju..takyah ler..bior ler org tua tu rehat..

10 comments:

KV said...

kv pun baru terima surat semalam. Alhamdulillah danish berjaya dpt PRA. Tu permohonan pakai nama atuk dia. Tipu 'sunat'. Huhu

~Eila Nur Kaseh~ said...

wah..pra-sekolah pun leh full? ni masuk private ke kelas tadika kak?

Anonymous said...

sabarrlah atty, mungkin tak ada rezeki kat situ. Am pulak lansung tak tahu pasal pra sekolah ni hinggalah Am hantar anak Am darjah satu hehehe

Neeza.Areef said...

alor cian fir..
x pe fir nnti skolah btl pndai2 lg dr budak yg dpt msk pra skolah tu..

achee_b165 said...

tu arr... skrg nie mmg kena daftar awal.. klu x kena antar jauh skit la dr umah.. sian fir...

cm jiran mama nie ank nk msuk drjah 1 pn kena daftar 1 year lebih awal..huhuh!! oja nnti, kena stnby awal2 la cmni...

syanis said...

iyerla kak ty... klu kwsan bando ni nak masuk pra kena ada org dlm.. klu idak jgn mimpi... hahahhaha

CuTeMiUt78 said...

mungkin takde reseki fir kat pra sekolahh tu kak.. takpe.. insyallah mungkin kat tadika lain blh

Liza said...

mmg susah nak dapat pra skolah nie, masa anak2 liza pun tiga2 tak dapat

Moralle said...

its gd sis to sent to pre-school but kalau tak send pun tak per lah sis, kasi dia chan,hehehe :)

Unknown said...

eh fir sama umor ngan eisya upanye ek atty.. eisya trus di taska dia yg lama, tak masuk pra pun