Nov 3, 2008

Tag dari cutemiut78...


kali nie ..kty dpt tag terpjg didunia..ditag oleh adik cutemiut78

1~ Bekas kekasih saya adalah :
rahsia..hanya saya je yg tahu.ekekkek

2~ Saya sedang mendengar:
arahan bos..depan muka saya nieh .ekekeke


3~Mungkin saya patut :
Bercuti..badan penat.sabtu/ahad tak free ada jer aktibiti

4~Saya suka :
sopink & jalan-jalan cari makan..


5~Sahabat-sahabat baik saya :
saya ade seorg sahabat baik..yg dah 15 thn saya kenai..nama dia kak ina..


6~Saya tak paham :
kenapa ler budak-budak bawah nie..selalu sengal..selalu mai opis kol 9++ padehel depa masuk kol 8.30..aku yg masuk kol 9 lak dtg awal..

7~ Saya kehilangan :
buat masa nie aku kehilangan kamera digital..yg dah masuk lubang jambam..boleh gitu..alor2..ayat riak.tak elok tau..(tingat lak satu member tuh)

8~ Ramai yang berkata :
saya seorg yang peramah..tp kalo org tak kenai.mesti ingat aku sombong tau.

9~ Makna nama saya :
kebykan tau kan nama penuh aku..maknanya HIDUP..

10~ Cinta itu adalah:
pergorbanan..bagi aku..tp takde makna..itu cinta..wakakkaka kejam kan aku..

11~ Di suatu tempat, seseorang sedang :
berkata-kata dlm hati..apa ler my staff buat..laju je type..

12~ Saya akan cuba :
jadik seorg anak yg baik..dan mama yg sporting..selagi tak pijak kepala aku..

13~ Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai bila-bila
atau sampai akhir hayat..

14~ Telefon bimbit saya :
SE..buruk sudah..

15~ Bila saya terjaga dari tidur :
mesti ingat dah lambat g keje


16~ Saya paling meluat apabila :
saya order makanan..tukang order sengal..

17~ Pesta/Parti adalah :
tempat adenya makanan..ekekekek

18~Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ontah..lom jumpa laie kot..tp pagi tadi nampak tupai..

19~Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
time sekolah..


20~Hari ini :
hari senin..bhusan.kalaa aku buat tag nie bos aku ado..

21~Malam ini saya akan :
tgk akak ngn adik baca buku ke tak.diaorg peksa

22~Esok pula saya akan :
biasa ler g keje..kalo bhusan mc..wakkakakakka

23~Saya betul2 inginkan :
hidup yang sederhana..dpt jalan2 selalu , beli apa yg kita hendak..jadik ler.

24~Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
nasib muka dah elok skit ..dari jerawat...

25~Pusat membeli-belah atau arked permainan :
dua-dua..aku suka..

26~Makanan Barat atau Jepun :
dua-dua kurang suka..suka..malay food gak


27Bilik yang terang atau gelap :
kalo nak tido kena bilik gelap


28~Makanan segera adalah :
yang mudah & senang & sedap dimasak & dimakan

29~Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
takde stok..nak order ke..?

30~ Adakah anda ingin panjangkan TAG ini?? :
taknak..tp kalo sesapa nak buat silakan..

31~ Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni? : subuh tadi je ler..

32~ Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
masa birthday mak..22/10

33~ Sudahkah anda korek hidung pada hari ni? :
dah..dlm kete sambil drive..wakkakaka..
boleh gitu..heheheheh

okeh dik..kty dah siapkan..kty amik tag yang atas je yer....harap berpuas hati..ekekekke

2 comments:

~Eila Nur Kaseh~ said...

hi kak..lamo tak dtg jenguk..nak ujung thn ni..syok kalo plan nak bercuti..hehe

KV said...

panjang nyaaaaaaaaaaa... hehe