Jun 25, 2009

demam lagi


dan aku still demam lagik.
semalam aku dah g klinik..amik darah.
tapi doctor kata takde apa2..

padahal aku rasa punya le panas badan aku..
kepala aku lak rasa nak pecah..tp doctor kata aku tak demam..
cek darah pun doc kata okeh..

aku tak penah kena demam teruk mcm nie..
nie le kot 1st time aku demam teruk..

tapi aku ingat lagi masa
aku kena appendik..
gi jumpa doctor..doctor kata takde apa2
sekali malm tu aku rasa sakit yg amat peyut aku..
along bawa g hospital..kat sana ke masuk wad kecemasan..
cek itu ini ..doctor cakap..appendiks..nasib cepat..

andai tak elok atau demam balik..
aku kena jumpa doctor lain lak..
setakat ni aku dah jumpa 2 doctor..
susah jugak kalo demam mcm nie..
nak buat apa2 no mood ..

wokeh..aku nak berehat..nak tido...

53 comments:

nenekrock said...

ely doakan akk tabah jalani ibadah puasa dan juga lekas sembuh
=D

Me, Mrs Taj said...

waaaaaaaaaaaa me blh lupe hari ni 1 rejab..biasanya mak yg tlg igtkn tp kali ni mak buat2 senyap je..nk nangis!!! eskla pose..blh jugak kn?

siannya sis..take care ye

Hezesuze said...

pegila tdo kty oiii...dptkan rehat secukupnye..biar ari ahad ni de tenaga nk bposing bagai kan...hehe

Unknown said...

camne ko sakit ko leh pose ni atty?
takpela.. aku harap dgn puasanye ko maka demam ko akan kebah dan ko sihat sntiasa... bahye atty kalo demam lama2 ni.. nek risau aku...
jg diri k!

Ann GreenStrawberry said...

get well soon kak..

Amiha Ayu said...

ayu rasa, kak ty ni x cukup rehat...
just rest & minum air suam banyak2 k??

nurrruull!!!! picit kaki mama!!! hiks.

get well soon kak ty!
*hugs*

eMMa@iKKa said...

alhamdullilah..aku pun pose juga..:)

Ieda Zakaria said...

ala cinnyer kak..bagus la kak ni..x sehat pon puasa gakk..
mlm kang mkn obat...

Anonymous said...

rehat secukupnye..has pose gak..ganti x abis2 lg ni...huhuhu

zh-ena said...

amik mc la k.atty..cian

CATZ said...

demam2pun puasa..
jgn lupa makan ubat atty,
moga cepat sembuh..

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

get well soon kak..

Softtouch [Hanim] said...

semoga cpt sembuh..selamat berbuka

Aspalela said...

alahai kesiannye Kty....rehat cukop2 ye...
Moga cepat semboh!

Dee said...

take care kty..sian ko ek...

ct rahani said...

semoga cepat sembuh ye kak..

FIESYAH said...

take care

MiSS Ayu said...

smoga k'atty cepat sembuh n slmt berbuka puasa

sonata anak kancil said...

selamat berbuka puasa ...
masih demam ye...makan ubat...
ok ke gift tu? sebagai cenderamata rakan maya....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

selamat tido kak!

selamat malam...

pRincESs_N said...

t8 cre k k.ty...

mslvoe said...

get well soon kak atty

kojah said...

kak, minum air 100+ byk2 tau...bg tmbh tenaga...

Fauzieah @ Chome said...

kalo dah 2 doktor jumpe nih takut ader menda tak kena jek..yer laa..doktor bkn perfect sgt..kot2 la tak leh nak detect..kalo teruk gak gi jumpe doktor lain k.ty..kang makin teruk lak..chome pun blk dr jb ni ala2 nak demam..tp bleh plak tak jadi..seb baik laa..tekak jek rasa perit..

Suziey Ahmad said...

kty..cpt sembuh tau..nk dekat dh ni..hehe:p

Unknown said...

atty, cuba ko berubat kampung kalo doc pun tak dpt trace ko nye penyakit....

watie wyyn said...

kesiannye k.ty..tak ok lagi ke?? better g hospital la k.ty!ada batuk selsema tak??bhaya skang ni.. mcm2 virus ada..ish nauzubillah!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meh aku nyanyikan untuk kamu tido kak~

Hezesuze said...

adoaiiii! still lom baik lgi ek ...xfe take ur rest k...

p/s ze tuntut nk tgok kty kai baju kelawor tu ek..wakakaka

adenium said...

risau plak kakty tak baik2 lagik nih.... hope nothing really series...

Gina said...

cian Kak Ty demam...take care yer

Mya said...

cepat sembuh atty!

ninie said...

kty.. x sihat lagi ke?? risau gak eh demam tak baik2, elok akak pg jumpe dr lain n check darah.....takot ada apa2 kan..

Dee said...

kty..take care ye..sian kty..

De' Sal said...

Alaa..........ciannya,atty rehat ya...makan ubat kasi cepat sembuh ok(tukang nasihat pun susah mkn ubat gak),hi hi.....

☆ lieya latif ☆ said...

sian akak...tak kebah2 lagi demam akak....gi la cek kat doktor lain kak.....takut plak kalo ade ape2...harap2 akak cepat sembuh dan takde ape yg serius.....rajin2 makan ubat...rehat2 ok

marinahunny said...

rehat kty, bagi sihat skit badan...musim demam ni..

Nurmala Mazlan said...

take care kty..
jaga diri..
jgn lupa mkn ubat
kalau x leh jugak nnt refer kat spital terus

NizA said...

take care kak...

vagg© said...

kak.. take care...
jaga diri okey
moga cepat sembuh!

sweetfiza said...

kty demam lagi yer ...
hhhmm...klu x okey gak ..mmg kena tukar doc. lain ni...
xpun kty gi hospital check je...

pRincESs_N said...

cian k.ty...t8 cre k..N doakn k.ty cpt sembuh...

to kakak..adik..fir...jage mama...

kuIna said...

take care ya...

Puan Ninie said...

take care kak.

Anie said...

better gi jumpa pakar lah kty

Eta LaZiM said...

Rajin2 Makan UBAT yer Atty.. kalau leh mandi ngan kerap.. Mandi air asam jawa @ perahan daun bunga raya..

Minum banyak ISOTONIK (100 plus) utk ganti air dalam badan tu yer...

Semoga cepat sembuh!! Amin!!

Lina Al Sagoff said...

k.ty...semoga cpt sembuh...

miezrina said...

uihhh lamam betul kak ty demam kali ni ek....

kena cek kat spital kot kak ty...

bahaya di biarkan... kan

ALoNa CintamaniszLite said...

Atty; skang ni cuaca tak menentu. Nk dpt penyakit tu senang sgt.
Minum air byk2 ye, hehe. Semoga cepat sembuh.

CuTeMiUt78 said...

eemmm.. better g check lain doc la kty.. sekarang ni demam jgn diambil mudah kan.. bahaya la. okies.. selamat berehat ya kty.. :D

Unknown said...

salam,
sian kakty demam lagi yer..
takper kak, sakit ni penghapus dosa2 kecil... lebih2 lagi sambut rejab ni... 2 bulan lagi Ramadhan pula akan tiba....

take care yer kak..

Neeza.Areef said...

tu arr kty kdg klu demam x kebah2 ni kena jmpa byk doc..x pn jmpa dukun je lah..huhu

CuTeMiUt78 said...

eemmm... yelah.. komen2 kita semalam.. semuanya hilang dah.. aiisshhh... komen lagi.. takpe kty.. berehat k..