Jun 19, 2009

Elianto

kotak diah nya
aiik..ade paper je..
nak kasi aku adiah paper je ke..hehehhe

lepas tu di dalamnya aku temui kotak comey kaler pink.
wah..suprise..aku suka sangat tau..
i love u lor ko na..
kalo tak kasi diah pun love gak..
i love alls my friends..

sangat cantek kan botolnya aku suka.
napa aku snap botol tu ngn puncture..
benda tu ler rakan2 kt opis aku nie..heheh.



Yeah ari ni aku bau sangat wangi okeh ..
aku dapat diah perfume sempena menang top commentors bulan May
kat blog Miezrina..bulan may harus le aku menang kan bulan besday aku.
dan na..ko mcm tau2 je..aku suka perfume..
antara benda yang aku suka..
baju,kasut,beg,perfume ngn bedsheet..
(sapa nak kasi adiah ni aku senarai kan..wahahaha..takdeler..kasi le apa ..aku sudi terima)
aku rasa mcm nak lompat2 dengan tinggi ko..tp takut badan aku yg gebus ni bisa merobohkan opis ku yg comel ini..

Miezrina nie aku kenal dah lama..ye
kenal memula kat Forum mesra..
rasanya sjk thn 2005 bulan nov gitu aku stat join ..forum tu ..

lor nie aku jarang di sana.bila semua sahabat atau pengasas
mom's kelab dah takde..dan aku pun mula le aktif berblog..
dan sejak aktif berblog aku rasa kami mulai rapat kembali..

kalo tak.langsung tak tau apa2 tentang mereka..
akhir kata ..utk na..thanks so much.
terimakasih daun keladi..nanti kasi lagi..semoga na terus murah rejeki..
dan dpt kasi kawan2 adiah lagi..amin..

35 comments:

MuMMy 2 Haqq said...

padan lerrr wangi semacam jee..

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

wah!!tahniah2..
hikhikhik..

attyfir said...

arni ` wangi den ari nie

ajim ~ thanks hehehehe ..

DDFABULOUS.COM said...

wahhh...
bestnya dapat adiah...
perfume plak tu...
best2...

lily lotus said...

patutlah sampai ke blog lily baunya...

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

bestnye dapt hadiah..hihi..tambah hadiah berpos2 nih..lagi rase berdebar2..ihik

Ms.Lilies said...

rejeki namanya tu hehehe

Neeza.Areef said...

fuyoo...wangi tuuu...
botol dia lebih kurang perfum givenchi arr...jeles jeles

sueanne said...

congratossssss...mandi perfume la pas ni..heheheh

attyfir said...

sue..takleh..nanti rugis..kalo dibuat mandi..ekekeke

za ~ ekekekeek

~finee~ said...

wah tahniah kty

Anonymous said...

wah..happy la k.atty hr ni..dapat hadiah dr kwn ;)
nk jugak!!heheh

Unknown said...

bestnye kak camane nak dapat adiah cam gini eh?? siyooookkk nyeee

kuIna said...

wah wah.. yg best sbb warna pink..

ehhh wangi sampai sini la...

Puan Ninie said...

waaaaaaaaaa

bestnyer dia.:)

amizah said...

bestnyerr dapat hadiah...nak jugak!!

Ummi said...

seronok, seronok!

memang cantik botolnya itu :)

miezrina said...

sib baik suka... ekekekkeke

zh-ena said...

wah k.atty wangi smp ke opis ena nie :D

NizA said...

bestnyer kak dpt perfume btul2 punye....jeles nih...uhuhuhu...

ooitt kak..puncture mu sama ngn puncture ku...hahaha...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak
sampai ke johor hah semerbak baunyer ko....

rasp said...

patut buka2 blog u nie sis, wangi semerbak *ahaks*

Anonymous said...

wangi nye blog ni..heheh

ct rahani said...

wah syoknya dpt perfume.. betul la kak.. blog nih makin mengeratkn silaturrahim.. hehehe..

sall said...

mak..i..wanginya...blog atty.bg sikit le?titikkan ckit d blog sall...layanzzz

Syima Syaz said...

ehhh nak try lah.elianto ek?carik2..

Blog Eazy Izzuddin said...

fuh yooo
dapat perfume
patutla wangi....
xD

pRincESs_N said...

wahhh k.ty..botol smart r..PINK plk tuu...wangi ekk..

Unknown said...

wah murah hati nyer.. jd top komentar dpt hadiah perfume... waaahh, daku bg award cekai2 jer, itu jer lah yg termampu utk hargai kawan2 blogger.. tp kalo dpt perfume... uishhh, bersemangat tuh nak lomba2 mengomen... ;)

Yan said...

perfume ape tu??/ cantek botoi..

adenium said...

bestnya dapat adiah... emm botol macam botol lancome ... ngan pure purple hugo jer....

ains said...

wah,..... kak ty dpt minyak wangi.... syiokkkk tuuuu

watie wyyn said...

bestnye..k.ty ni bkn blogger tegak jerk..tp pengomen tegak gak..woohoo!weols slalu komen takde ke org nak bagi weols adiah..woohooo

CuTeMiUt78 said...

wah.. best la kty dpt perfume lagi tu.. uish.. hadiah dari kita belum sempat nak post.. duk terperap lagi kat dlm laci.. nnti free skit kita g pos ya kak.. sorry lama duk tunggu. :D

Anie said...

wah kty lak yg dpt yer...best2..tahniah kty jadi pemenang...