Jun 20, 2009

Lawak Pagi Sabtu @ award from Chome,Syima,Ainnur



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dapat award dari Syimasyaz,Chome@Fauzieh,Ainnur
thanks kasi kty award..tu tanda ingatan kalian pd ku.

5 Fakta tentang Syimasyaz orangnya adalah :-
1- Macam aku gak Syima ni tgh berusaha cari keje lain terutama kt gomen..semoga hasrat kita tercapai ye nanti
2-Sekarang bekerja di Cimb ( nanti nak raya nak sampul raya banyak2 leh ? hehehe)
3-Sama gak ngn aku ..suka jalan2 ngn ronda2
4-orangnya kurus tp kuat makan ..taknak gumuk2..ni bikin kty jeles tau
5-orangnya happy go lucky je..

5 fakta tentang Ainnur , orang adalah :-
1- suka gak makan..tp slim je..jeles den ooi dik..
2- happy go lucky gak orangnya
3- dah ade teman istimewa ,..jgn kaco2 eh
4-suka soping mcm aku gak..tp aku window soping.pintu soping jew..ekekekke
5- kalo dah suka soping..mesti kena jalan pakai kaki kan..ainnur ni kuat berjalan kaki ..wakakkaa

5 fakta tentang Fauzieh@chome , orangnya adalah :-
1- seorang suri rumah tangga ..
2- walaupun surirumahtangga..tp zie ni rajin buat kuih..
3- ada anak lelaki sorang namanya faris...mcm muka zie..
4-tak suka tmpt havoc..
5 - suka makan yg pedas2 cam kty gak..

10 Fakta tentang attyfir..selaku penerima award
1- aku suka cari kawan baru..tp kawan lama aku tak lupakan
2- suka tgk citer seram
3- suka layan citer csi, atau citer2 yg menyiasat2 nie..serta citer pasal medical.ala doctor2 gtu
4-kalo sabtu ahad jadual aku pack..ke hulu hilir
5-suka driving
6- benda yang aku suka..kasut ,baju ,handbag , perfemu ,bedsheet
7- suka kan keindahan pantai..kalo bercuti suka tepi pantai..
8-suka baca novel.kalo dah membaca..takleh nak stop selagi tak abis..buku tu aku baca
9-suka driving dah merata aku drive..jauh ke dekat no hal.
10 -last and not least ..aku sukan makan-makan..jalan 2 cari makan .

19 comments:

Cikgu Ije said...

kak atty, kalau dah suka berjalan ronda2, dah tak kisah kena drive jauh mana pun. kan? ehe

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

amah dapt cuti..beronggeng lar deme..tpi ade ke org yg tak ikut agknye

zh-ena said...

rasanyer ramai yg tak sokong maid dpt cuti nie..dpt cuti lg la naik tocang nnti..

maksud ena bg cuti bkn keluar rumah tapi duk jea la kat umah..klu kuar entah ke maner la merayapnyer..nnti makin byk la maid lari dr rumah..skang nie pun dh byk kes nie

sue-ab said...

hehe...kalau maid dapat coti...diaorg pegi beronggeng ke beromen?..hahaha jgn marah kty ayat aku tu asam boi sikit...hahaha..

Ieda Zakaria said...

hahahha..ieda pon x suka..kalau maid dpt cuti nie..
Wah..kty..suka jalan2 cari makan ek???x per..jgn jln2 cari pasal sudahkan....hehehhehe

attyfir said...

ije ~ aah sanggup den dribe jauh mana pung

durian runtuh ,ieda,ena ~ tu ar kalo kasik cuti jalan2 takut lari lak..kang tak pasal je kita rugis ..diaorg nie semua cerdik pandai..

suhaila ~ tak pe den pahe..

Syima Syaz said...

sib baik bibik abg saya bagus2 je.kitorang treat dia mcm family dah...

attyfir said...

syima..senang kalo dpt yg bagus kan ..

kuIna said...

gaji pun kena ikut hari keja la klu mcm nie...

Dearie Pearls said...

sesi suai kenal...
jom..
jom..
hehe..
tahniah dpt hadiah..

Anonymous said...

sampai skrg masih ragu2 nk guna maid ke idak..sbb selalu dgr cite2 -ve. risau..tp cian lak yg kena dera, yg tbaru kena bunuh dek majikan la..
************************************
saya pun suka jalan-jalan cari makan gitu :)

Diana Ishak said...

lawak la kan, dia pun sibuk nak cuti hujung minggu. macam la aku tak tak tau hari2 ko terbongkang depan tv layan astro prima.

mslvoe said...

lawak la kartun tu

Blog Eazy Izzuddin said...

gile ah kartun tu
xD

sall said...

tahniah dapat durian runtuh.

fa10 said...

ada maid pun susah x ada maid lg la susah...aduuuusss

Dee said...

leh ar bwk aku ronda2 kty..

CuTeMiUt78 said...

wah.. kartun tu lawak je.. eemmmm meriah ngan award la plak ya kty

Unknown said...

kty,
bila nak drive ke ipoh plak... ngeh.. :)