Nov 16, 2009

Di Malam Sabtu ..

Hari Jumaat Malam ..tu ..
fir tido umah nenek kan .jadik kami yang borink ..(aku ngn akak)
takde apa nak buek ..terus ajak akak tgk movie 2012..
main terjah je..nasib ade ticket..(rabu ni aku nak tgk lagi..along suh teman..kali ni semua anggota keluarga attyfir..) huhuuhuhuh..terpaksa dalam rela lah aku layan lagi citer tu .

review movie 2012:
Citer 2012..tu bagi aku biasa2 je..sama je ..mcm citer omputeh lain ..
yang ..pasal bencana.. nak selamatkan diri..akhirnya hero idup..
lebih kurang..ar...tapi bagi sapa yg jarang tgk movie..
mungkin..memang besh gilos..
citer nie pada 1 jam permulaan agak slow...dan movie ni amik masa 3 jam..tayangan..
cuma ada le lawak sikit..skit je..

lepas tgk movie..terjadi satu kejadian yg tidak dingini..
ate..aku parking kat luar..
elok jalan2 ngn akak....tetiba ..akak ilang..kete aku tah ke mana,..
rupanya ...aku dah terlepas kete aku ..lebih kurang 200 meter..huhuhuh..
akak lak ..dah jumpa kete ..tak panggil..tetiba je dia tgk mama nya ilang..

adeh ..parking kat mana pun leh lupa..
kitaorg bantai gelak ..tak hingat dalam kete..

21 comments:

~finee~ said...

mungkin kty duk terpikir movie tu lagi kot tu yang terlajak tu ahaks

Unknown said...

2012 nyer review ada yg kata best ada yg kata tak bess

tingin gak nak tngk...hehe

citer pasal parking tu beselah....pernah kena ingatkan kete kena curik....rupa2 nyer different floor....hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

hmmm...sy pun dh agak ler citer ni hero selamat dan sume bagai..biasalah..kalo anti klimaks tu..penonton frust..hehe.

Tp cuma nak tgk efek2 bencana tu aje. Best tak yg tu? Ada cemas tak kty?? Mcm tgk transformer ari tu...punya ler cemasnya sy, tak senang duduk dlm panggung tu selagi citer tak abes...eii..apa ler..hehe

attyfir said...

alona ~ yg effect2 tu besh gak lah ..

posh ~ citer tu besh kalo dibuat kelainan..pada ..jalan citer.skit..ni mcm bercerai .lepas tu amik anak ..x wife ade pakwe..mcm dah bese sgt..tu je lah yg kurang..

Lina said...

mesti kak ty sibuk berborak smpai terlajak heheheh

Anonymous said...

blom tgk lagi..tp tgk preview mcm besh aja...

Dee said...

dh agak pun citer tu mesti sama je mcm2 citer2 omputih yg sebelum ni psl end of the world..sbb tu malas nk gi tgk..nk gi tgk citer pisau cukur je..

Maswani said...

hehe..mesti kty tgh fikir nk bt apa bila smp umah nti..mesti ada program best tu..hehe..

attyfir said...

lina ~ kty dok membebel je ..ekekkee..

has ~ gi ar tgk ..len org len pandangan

dee ~ itu lah ..sama je jalan citer nya ..lebih kepada side effect ..tu je lah .tu pun rasa sama je mcm citer len ..

maswani ~ hehehe...

Neeza.Areef said...

bab parking kty mmg arr klu kita x hingat mmg leh sangka kete dah ilang.padahal kt tpt lain parkingnyer..

ntah bila nk nengok cte nih.tp aritu ade baca pasal kaitan 2012 ngn ayat2 tu cam seram lak

☆ lieya latif ☆ said...

ko ni kak, wat lawak jek hihih....same la kes cam lieya , ade masalah bab parking keter kalo kat shopping mall...sebab tu elok jek parking terus snap gambar ....tapi tu kalo ade nombor parking la kan kat dinding tu....he he h eh ehe

oo akak dah tgk citer tu yeak...

syanis said...

kak ty mengantuk ker.... masa tu

attyfir said...

AIN ~ NAK KATA MENGANTUK BUKAN ..JALAN TERLALU LAJU ..KOT..

malinasiam said...

aku kalo park kete
sure lps tu abik gambar car park tu
sbb dulu aku pnh lupo
bjam2 aku mcari nyer

attyfir said...

na ~ ekekeke ..ni aku parking kat luar je..pun leh terlepas.ekekeke ..

Nurhayati said...

hehe yati pernah cam kakty gak..dah terlajak dari kete jauh dari parking.. masa tu pale otak dok pikir macam2.. tak perasan kete pun dah lepas hehe

Ernie said...

tu yang takut kak... kalau saya lepas parking buat note kat phone supaya ingat hehe

attyfir said...

yati & ernie ~ senarnya ..itukan okeh lagi..dulu kty penah lupa parking kt mana ..kt otel eastin..siap kol along tolong cari kan..ngn pakguard sekali carikan ..

e_ja said...

adik saya pun dh tgk 2012 ni..dia ckp best..saya blum berkesempatan nk tgk lagi..huhu..

CuTeMiUt78 said...

lor...blh plak camtu..

Me, Mrs Taj said...

akak ni berkhayal je koje nya...huhuhu