Nov 12, 2009

Masak Spaggethi satu piuk

Sejak dari raya aritu ..
menu utama mesti ade spaggethi
adik dulu tak bapa suka..
tapi kalo aku yang masak ..dia suka bangat .(mama masak memang shedap..adik kata ..ekekekke )
kadang bila masak spaggethi..nanti adik citer kat kawan dia..
nanti mula lah ..ade kawan yg nak merasa jugak ..
siap bawak tuppaware..
jadiknya kalo aku masak spaggethi..kena masak lebih skit..
tapi kalo aku yang..masak ..aku jarang makan ..
kenyang kot.sambil tunggu masak tu .hidu bau je dah kenyang..


walla siap..terliur lak tgk hah..
palin suka ade mushroom..besau gadang aku ptg..ekekekeke..
tapi kalo masakkan utk adik ngn geng..kena potong2 kecik2 skit..

29 comments:

Dee said...

kty..ko masak apa pun sodap..nti aku tumpang bwk tupperware skali eh..hihihi..

malinasiam said...

cuba ko masak lagik skali
pastu ajk aku g umh ko
lps makan aku nk tapau
lalalal

watie said...

fuyoo terliur di buatnye :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

lapar kak~

nyum3~

rasp said...

leh tak i postkan tupperware kat u hehehehehe

Unknown said...

wallah kak atty.. sedapnya nampak.. kalau duduk dekat2, nak jugak saya hulur tupperware

genny da bomb said...

nanti masak lagi jemput le saya ni haaa..hihihi..

lapaq plak tgk gmbo makanan petang2 ni

joegrimjow said...

courier please...

ArPeGGiOS said...

jap lagi saya nak beli tapauware nak bawak gi umah kty...

I-sya said...

tetiba terliur nk mkn. kak.. masak skali lg tlg buzz kita ek... kat umah bekas kosong manyak.. leh bw sekali.. tapauuuuu...

siyus terliur tgk!!!

pRincESs_N said...

k.ty..pos kt fasa 4 bole../? hihihi..

Unknown said...

salam atty..cedapnya spageti tu..mesti meletup rasernya kan..

Hernee Nazir said...

kak nk sket..fav ni..

fazemy said...

Sos kimball sedap jugak erk kak atty? biasa saya pakai prego. masak unt husband je..sndiri tak makan. jd tak tau mana yg sedap tak sedap. haha. mulut melayu.

H.R PuTeRa YuSoFF said...

mntk semangkuk leh x...
lapa la..
huhu

ietams said...

sedapnye! nak sepinggan

lily lotus said...

teringat menu open house..majority sume wat ni

Dearie Pearls said...

sedapnya tapi ku tak pena merasa lagi..

hehe..

blushing..

naz ilyn said...

salam.... tengok jer dah terliur nape tak tunjuk cara buatnye.

e_ja said...

uihh sedapnyer..terliur dah ni..lama gak x masak spegeti nih..hmm xpe2 dtg idea nk masak apa esok2 ni..hehe..

DDFABULOUS.COM said...

aduhhh kak...sedapnya...dah le dD dah lama x pekena spaghetti nie...perghhhh teliur habisssss...

watie said...

alamak..terliur la tgk spegheti akak tu...

Neeza.Areef said...

kty..bila kuar n3 nie tetiba aku rasa besalah..ihiks!...lupa janji wokkk

mrs shaifull said...

rajinnya akak masak byk2 :) tp mesti kawan2 adik tu suka kan dpt makan masakan akak

Nurhayati said...

meleleh air liur yati pagi2 ni kakty oiiii

Lina said...

lama x mkn spagetti... terliur lak nengok

CuTeMiUt78 said...

alamak kty.. lapo aarr.. nak cikit.. pos sini eh

farish izaryl @izreez said...

sdapnyaaaaa

Izan said...

ish... sana sini masak spaghetti ni... saya pun terliur gak ni =)