Nov 24, 2009

Pusing2 satu Bangi ., semuanya out of service

Seawal pukul 7.20 am
aku keluar rumah ..cadang nak pegi sarapan ..
tetiba teringat lak ..duit di dalam purse aku semakin menipis..
dan petang kang ..aku nak masak special skit.sebab akak hari ni berpuasa ganti ..
baru nak ganti lepas aku bising-bising...kat dia bila ko nak ganti puasa kak ooooii..

jadinya sebelum aku sarapan , aku bercadang nak ke mesin atm .
untuk keluarkan ..duit yang tinggal nyawa-nyawa ikan tuh ..huhuhuuhh..
sekali sampai jew..aku lihat semua mesin ..ade 3 mesin kalo tak silap ..
semuanya ditampal kertas..dan tulis..apa .tah ..aku pun tak alert sangat ..

tapi aku faham lah ..kalo dah mesin tu bertampal gitu ..
maksudnya lebih kurang out of service..atau takan dia nak tulis ..ooi duit kat mesin ni abis dah ..semalam orang gomen dah amik kuar..wahahhahahaa..kejam tu ..tak tinggalkan sikit pun utk aku ..

jadiknya sebab aku rasa sedikit terkilan ..nak marah pun tak guna
bukannya bank aku pun ..nasib ade lagi duit....
cadang nak diet..sebab marah .terus jadik lapo ..aku terus berenti tepi jalan kat Area bintang... ..beli nasi lemak lauk rendang ayam ..yang baru rm2..save badget aku ..

lor nie aku dah makan pun nasi lemak tu ..marah aku pun dah reda..

36 comments:

mummysyafie said...

kalau kat putrajaya lagi tension, gi la mana² bank mesti orang beratur panjang. kalau takmo beratur..nor gi petronas je..hihihi...

tapi hampeh kan kalau jumpa mesin asyik out of service

Kaseh said...

waaaa kakty pun diet nasik gak ker.. dapat nasik lemak rendang ayam..aduhai betul2 menggoda ni..sabor je la..

ermm kak..kita ni dah dkt..bila nak dating ni..

♥cybermummy♥ said...

Sedap nya nasi lemak rendang ayam . Kat sini tak leh dapat lah nasi lemak ngan lauk2 yang macam tu . Kalau ada pun cuma boleh letak otak2 or fishcake goreng etc etc tapi lauk nya tetap sambal saje .

Alimaz-Kembara Terasing said...

sabaq jer la kak oiiii.....nak wat gena dah nama pon keja gomen...det bulan leas masuk awai...bulan ni dom tunggu tu ja la....

Neeza.Areef said...

smlm owang gomen gaji kty tu arr pasal out of sebis tuh

cheryna zamrinor said...

mesti diorang tak bajet org2 gov nak kuar gaji besok. eh, tapi mana boleh tak bajet? diorang kan bank...mesti dapat bank listing lama dah:)

standard pangai manybank nieh mmg best. worst service dalam banyak2 bank sha pergi. lagi2 utk cash deposit, selalu je out of service.

pastu selalu gak kena rompak. mana taknya, time peak hours org dtg bank...time tu la dia nak kuar masuk duit dalam machine.

dahlah setiap 4x kuar duit bayar rm4...kalah bank asing:)

sape keje maybank ye?

harap diorg tgklah komen kat blog atty nieh...

sabarlah...kita serupa.

nak wat camne, terpaksa guna (macam atty cakap kita takde bank sendiri nak marah...)

genny da bomb said...

hahah..lom lagi sevey nih..kang nk kuarkan duit jugak..sll gi kt stesen minyak..sbb jarang2 nk abis hihihihi..

pRincESs_N said...

antaranyerr N laa withdraw smlm..kt pkns..hehehe..ampunn k.ty..

malinasiam said...

murah giler nasik lemak ko
dah lah den ni antu nasik
adoiiii

aku slalu kena out of serbis nie
pastu dlm purse
bukan tingal nyawa2 ikan lagik
mmg x bernyawa lasung!!!
buat muka tebal
g umh umi aku kenyang kan perut
lalala

attyfir said...

sha ~ mana ko tau aku marah bank rimau ..

attyfir said...

genny ~ semua atm maybank kt stesen minyak pun samo..gak ..huhuuh

N ~ HHUHUUH ..PATUT AR..TAK TINGGAI SKIT PUN ..

attyfir said...

marina ~ sini murah je..katsatu akak ni..apa lauk pun rm2

neeza ~ ghuuuhuhuh ..tu ar pasal ..abis semua out of service

Hezesuze said...

duit ciput + marah + lapo = kenyang....wakakakakka

Dee said...

aku nyer kad atm kan kty..ada certain machine xleh terima..x tau lah napa..purba sgt kot..hahaha..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

huhuhu..

cian akk. so lps nih rasa2 duit dan x byk kat poket. cpt2 la amek duit yew!!

huuhuhuhuhu

Beautiful Disaster said...

hahah. dia suruh pakai cashless. pakai jer kad maybank tu. hauhau.

Amiha Ayu said...

ayu mcm akak la.. tension je lapa..
mauakakkakaka

:P

~finee~ said...

keh3 rakus je org gomen ni ek kak,,

Unknown said...

sabar akk,
jgn marah2,
takut kalau akk marah2 nie,
hik hik hik....

miss u akk:((

Nurmala Mazlan said...

ala kty..
cakap je la nak mkn..
sbb marah jd lapar konon..
ahahahahaha~ alasan..sama cam kita.. bluwekkkkk

Me, Mrs Taj said...

klu org gomen dh gaji derang tak kasik chance lgsg kat org lain..huhuh

sabo ye kak

ALoNa CintamaniszLite said...

ha'ah kan..nape kalo tgh marah2 atau tgh geram....perut jadi lapor ye kty??

CuTeMiUt78 said...

emmm betul ckp cheryna tu kty.. selalu gak kena cam kty ni.. hampeh je rasakan..
wow.. nasi lemak + rendang.. nak cikit..

Dearie Pearls said...

kalau time tu perlukn duit sangat mesti marah tak reda punya..
mujur duit masih ada..
kalau tak de, sangatlah sedih..

pernah alami..

NzA said...

jgn xtau, org gomen dh lama dpt gaji ....dr sblm raya lg.sure kering kontang...eh dh gaji ek...
Sy pn malas lg nk kluar cz sure out of services.

Biasa said...

makan nasi lemak lauk rendanh boleh reda maeah, harus cuba ni haha

Syima Syaz said...

hahahaha
penat tuh kak org gomen tgg gaji.last month kan dpt awal...this month mencanak nak menunggu.wallet masing2 dah kering kontang.bank keep calling mtk utang...
jgn kate atm,cash deposit machine pn FULL time ni.tak tahan bank kol mtk utang,gi lah bayo!hehe

Izzatul Azma said...

hehe. pas mkn lega sikit marah tu ek kak..

hans said...

nasib ada duit lebey
dan nasib nasi tu sedap
kalau tak lagi marahlah jawabnya
ahaha

Blog Eazy Izzuddin said...

akak terjah ja mane2 bank2...
hiks...
sedap nasi tu
xD

mrs shaifull said...

tensionnya kalau time2 camtu, kita nak ambik duit, tp semua atm x function, rasa cam nak tembak je mesin tu, bolehh??

adenium said...

semalam org gomen dapat gaji.... tuh yang kehabisan tuh kakty..hehehe

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

alahai kak~
sabaq2~

Unknown said...

ni ler saat2 yang paling malang biler betul2 nak duit ATM out of service...mestiler hanginkan....huhu

klik2 iklan baru...yeehaaa

MaizaC'Joe said...

salam

pasal nie memang sakit hati.. kt mana2 pun full.. tambah lak nk dekat raya.. siap abeh duit g.. puas pusing sana sini.. haha!! sabar ja la..

Suzana Ikram said...

sabar ye katty...
nasib la ada nasi lemak tu...