Mar 14, 2009

AKADEMIK FANTASIA 7

picture credit to OHARTIS

mulai hari nie..Akademik Fantasia..akan bermula malam karang..
aku lom tau sapa feveret student aku.
andai feveret pun..bukannya aku undi pun...buat membazir kredit acik yo..
tapi aku suka tgk.saje je.leh ngutuk2 mana patut..

jadinya aktiviti malam minggu kena duk umah jer..
landing2 depan tv..
dan kalo mommy ajak meeting pun...
aku leh kobar..aku ade hal...teruk betui aku kan.malas ar meeting2 persatuan nie.
bukannya aku nak jadik wakil rakyat pung..wakkakakka..

14 comments:

pRincESs_N said...

hurmm..N balek mlake..xto dpt tgk ke x...so far..xde minat sape2 lg...kite tgk 2,3mggu lg kan..

yong ibu chem said...

konserta yg pertama wajib tgk kak..

nak tgk best ke tak..

klu tak best, konsert ke 2, 3 dan seterusnya tak yah tgk!

muahahahahaha

attyfir said...

loh N..harap leh tgkkan..

yong..tu ler..kalo semua student lemau..

nextime kalo tak tgk..tak rugiss..

De' Sal said...

kak sal nak tengok gak....tapi tak pernah undi pun,membazir jer....baik sedekah kat orang miskin ke, dapat juga pahala.

sekadar hiburan saja...

Suziey Ahmad said...

waaa ni pengikt tegar AF ler ni eh..ekekek:p
jom tgk mlm ni..esok bole ngutuk..wakaak:p

Anonymous said...

adik ikut AF ni.... tgk kt youtube.......

MuMMy 2 Haqq said...

seb baik la sy x minat AF. Kalu dak ti nak melekat je dpn tibi! heheheh..

Izan said...

Af da smpi Af7 da kan. saya dulu tgk smpi Af3 je pastu da terbang ke italy da tak mengikuti perkembangan AF. sapa pulak murid faveret thn ni yek???

UnGu VioLet said...

salam kak.. ada tag untuk akak.. nnt dtg yer kat teratak mar... slm syg..

kin hashim said...

oho....peminat tegar akademi fantasia nih! hehehhh...

Neeza.Areef said...

wah kty..pesatuan ibu2 keee :D

Unknown said...

betul tu kak atty, sekarang AF dah bermula, tapi saya pun tak pernah undi walaupun dah masuk musim ke 7.. rasa cam membazir kredit jer.. heheheh

rasanya belum 'panas' lagi la AF kali ni, kena tunggu konsert yang ke 4-5 baru rasa 'panas' kot.. so far saya suka hafiz tu kot.. sedap dia nyanyi.. fikgu tiara pun kata dia konsisten.

Unknown said...

oppss cikgu tiara yer.. typing error plak tadik

adenium said...

aaaaaaa.... tamau tgk... nnt takleh buat keje lain...hehehehe