Mar 8, 2009

I'm so thankful


You brighten up my life
With memories and dreams
As the years pass
They get better it seems


You're someone I can count on
When I need a helping hand
You're compassionate and loving
You always understand


Oh yes you have your
Off days too
However those days
Are but numbered few


I'm so thankful I married
Someone like you

p/s : entry ni autopublish..saat ini attyalong & family..bercuti..ke tepian laut..
tapi dekat2 je..no baget nak pegi jauh2..doakan kebahagian kami berkekalan ..tq semua..

6 comments:

marinahunny said...

happy anniversary to kty and along..moga bahagia selamanya dan di murahkan rezeki slalu..

Abang Long said...

Usai bercuti ditepian pantai, sila kemaskini blog anda.

Hahahaha ... zaman sudah berubah.

watie wyyn said...

amin....kak ty doa..org aminkan ye..woohoo!

MuMMy 2 Haqq said...

happy anniversary to both of u..semoga berbahagia ke akhir hayat.. :)

CuTeMiUt78 said...

oh.. g tepi laut ya...wah seronoknya.. selamat bercuti kak

ct rahani said...

dekat2 pun x pe kak.. janji leh spend masa ngan org tercinta.. hehehe..