Mar 19, 2009

Transformers

Semalam aku demam.
fir duk umah..bila aku tido.
dia mulakan aktiviti dia..menyepahkan umah
dengan segala mainan..robot2 kereta dia ..

lepas aku bebel..suh kemas..dia kemas..
sekali aku tgk elok jer tersusun..kat atas hi -fi..
tersenyum aku..
******************************
ari ni aku rajin kutip segala award..
dari Neezareef..
thanks za ko sudi kasi aku award..
tapi yg kek tu aku tak amik..
aku nak real kek dari SR..yo..





aku kasi lak award nie utk semua followers aku..
sila amik yer gantung kat umah ..memasing sapa yang lom dpt tuh


8 comments:

Ciklinn said...

alahai pandai nyer anak teruna tu mengemas..kalu anak linn suh kemaskan dia campak jerk dlm bakul.... akak comell nyer award tu...linn amik yer..

attyfir said...

amik ar lyn..silakan

Neeza.Areef said...

wah wah fir...bgs dgr ckp mama yek!

amek la kty...
nk kek SR ya...
tgg bln mei
ihiks

ct rahani said...

bagus fir.. pandai main.. pandai kemas sendiri..

Dee said...

kty..dee dh amik..lega arini dpt bukak blog kty..dh seminggu lebih x dpt bukak..dia kuar operation aborted..x taulah napa...hehehe..

attyfir said...

itu ler dee..apa probleem.tah

CuTeMiUt78 said...

sesi pengumpulan award kan kty.. kita pun baru je gantung kat blog

CS @ Mama AA's said...

follower baru leh amik x? hehe