Mar 26, 2009

Plans for today

tag dari kakyang

What time did you wake up today?*
ari ni aku bangun kol 5.45..
kejut along bangun..

What are your plans for today?*
bese ar..g bank byr installment kete
g makan..g ushAr apa yg boleh diushAr.

Who do you miss most?*
zaman persekolahan
What matters most to you?*
my family & kawan2 yg baik
dan hormat akan aku..

Who do you love?*
family..i..


Name 1 person that is amazing?*
mak aku..sorg yg sgt tabah
baik ati..

The name of the person that you're thinking right now?*
seorg kawan aku yg yg buat aku sakit ati..hhehehe.sapa le tu

What is your favourite food?*
segala benda yg pedas dan kek SR,.
Sapa nak banjer angkat tangan.
When did you last get drunk?*
limau ais+asamboi..
sedap sgt ..tau

Do you want to have babies?*
dah ade 3 babies besau


What did you have for lunch today?*
popia

Are you working now?*
masa entry nie kuar..aku kt umah..lepak tgk tb

When was the last time you felt really happy?*
masa bawak anak2 & mak aku bercuti
sempena wedding anniversary akuu..8 march aritu

Who is one person that can really make your day?*
kalo kt opis ade 2 org..
one of my friend..kitaorg selalu smbang2 ngn my cousin..
kita selalu bergossip..
kalo kat umah anak2..

And why is that so?*
selalu aku bese2 je..kalo takde.pun
aku ade je keje nak buat..edit2 gambo..


Any last words?* aku tak suka org kaco aku..

ok gud nite semua


alls picture credit to google

11 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe...

makan popia ye kak?

mau sikit~

Izan said...

la... sama la pulak wedding anniversary kita... 8 march.. sempena hari wanita sedunia. hehehehhehh

Mama Hanim said...

salam..sori lama x membebel kt sini..
semoga awak n famili sentiasa ceria hepi sokmo..

tigrismalaya said...

sya pon mmg rindu tul zaman2 sekolah..rasa nak patah balik ke zaman tue...

Unknown said...

atty...
takmo TAG sesape ke huhuhuhu

Suziey Ahmad said...

sy suka kek sr..tp xnak angkat tgn..nnti kena blanja kty..ekekek:D

CuTeMiUt78 said...

wah.. ni mesti santai2 dpn tv ya kak

Dee said...

kty..dee nk blanja kty SR ni..bila free? nti dee nk gi bangi..kita jumpa kt kedai tu nak? bagilah no tipon kty..kt emel dee sarina_ibrahim@yahoo.com

kakyang .. said...

wah3 ..
k.ty telah menjawb tag ..

hehehe ..
tenkiu yea ..

PerantauSepi1306 said...

samo la kita.. sambal udang potai mmg syiook kan :D

Neeza.Areef said...

ha awas!
jgn sesekali kaco2 kty
:D