Mar 17, 2009

Jabatan Kastam





Semalam dalam kol 10.30 gitu
dapat kol dari bos suh gi Klia..Mas Kargo..
gi settlekan barang company kat sana..

jadinya aku pun pergi ler..bersama..dua org body guard..
aku duk belakang..mcm mem..
tapi sungguh azab aku rasa..sebabnya aku demam..
tak elok2 lagi.tambah demam aku..

nasib ler aku diperlukan di Jabatan Kastam Jer..
lepas tu aku duk je dalam kete...diaorg berdua uruskan..
dari kol 11 aku pergi..kol 4 baru sampai opis
terus aku balik umah..

amik anak2 semua..pergi makan..
aku makan kat Ameerali..
masa makan nie aku terjumpa..
Princess N..ngn Eja..

tapi hai dari jauh je.sorry eja & ayien..
kty tak bapa sehat senarnya..akak ler mula pasan..
kalo harapkan mata kty..yg rabun nie jangan harap ler..

ingat memula nak citer2 gak.tp tgk..ayien ngn eja..
dah ramai kawan..sogan lak kty..lenkali kita jumpa kita sembang yer..



4 comments:

Neeza.Areef said...

ptt ler kty tetiba disappear

ArPeGGiOS said...

gigih gak pi kerja tu walaupun tak sihat..

zh-ena said...

rajinnyan g opis dlm keadaan diri demam..klu ena confirm dh MC

Izan said...

lor siannyer dia kene keje demam2... asal tak ponteng keje. =)