Mar 27, 2009

i know why

aku kan dah tau kenapa blog aku takleh diview
menggunakan IE..
puas le aku godeh sana sini..
dan separuh entry aku dah buang..kot berat ke apake..
nasib ler aku dah backup..jadi ler refer kat back up blog aku..tak terkilan sgt..

setelah aku puas..godeh.torai sana sini..
rupanya aku tau sudah....aku pakai live+counter dr laman sini
jadiknya kalo sesapa view blog aku melalui IE..kuar ar seperti gambar di bwh..
jadik hanya boleh diview melalui mozila firefox saje..

bila aku tau ..masalah..aku dah BUANG widget tu..
aku pakai yg bese..jadiknya kalo sesapa ade masalah mcm aku..
cuba le torai buang widget tu..tp kalo tak boleh jugak...ade problem..lain..

33 comments:

ct rahani said...

ooo.. camtu ek.. tp sejak sy pakai IE 7, dh ok dah.. skrg dh upgrade ke IE 8, lg ok.. hehehe..

UmiMia said...

ha akhirnya...baru leh baca blog kak ty...

Ciklinn said...

owh camtu yerk... linn pun tak pernah try bukak blog sendirik pakai IE..nanti linn cek..

CuTeMiUt78 said...

yup.. betul tu kak.. baru blh baca blog akak ni.. klu tak..asal buka je.. pasti mengecewakan..

Mak Su said...

sudah dapat melawat :)

Sasha said...

some widget mmg buat hal... pakai yg pnting2 je... kekadang ada gak widget yg ada adware...

Jasfyra said...

patot le selama ni saya xleh view..sib baik skg dah leh..hehe

genny da bomb said...

salam kak..hehe patutla takleh masuk blog akak..takut akak ingat saya tak sudi sambut salam perkenalan plak kan..hehe..akak dok bangi kat mana ni..saya pun bakal jadi org bangi tak lama lagi..bandar baru bangi la..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

oooo...

saya mmg guna MF jer...

hehehe~

Anonymous said...

saya pun guna MF aja gak!! IE tu kadang2 aja..x tau nape

Adam said...

org yg buat widget ni tak pantau ape masalah widget dorang .. tu yang sadis sangat2.. :P

Anonymous said...

lahhhhh patut la bagus bagus skrg dah boleh bukak

Big Mamma Bukhari said...

tulah kak.. mmg dh lama t alami payah nak masuk blog akak.. nak tegur tp takut akak terasa ke apa.. t sabar aje stiap kali nk menjengah akak kat sini.. pasal prob nilah.. ehhe.. skang dh ok.. alhamdulillah..
tq wishkan tahniah utk anak2 t ye kak.. t pun mendoakan kejayaan anak2 akak di dalm pelajaran mereka..
have a great weekend akak..

Dee said...

tulah..baru td sis rasp ngadu mtk tlg bgtau kty dia xleh bukak kty nyer blog..sy dh agak dah..mesti sbb live+counter tu..sbb aritu ayuthesun pun kena gitu gak..dia buang widget tu baru leh..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ye ye ye
dah boleh masuk
ye ye ye..
(sambil lompat2 atas kusi nie tau kak ty....)

patutler.....
b4 nie bila masuk rumah akak jer...
pintu kunci...dpt tengok luar...isi dlm rumah x dpt..now...leh merayau2 dah sampai ke bilik ke dapur bagai hah!

attyfir said...

wakakkaka..zana..ko g dapur tu..
buat ler cekodok ke apa ye..

T..SAMA2 kita ye..
dee..TU ler..baru dpt solution..
nie rasp dah leh masuk ke tak..

rasp said...

akhirnya..dapat masuk gak ur blog...punya lah lama tak dpt nak masuk, siap mengadu domba kat dee tau...yippeeee!

☆ lieya latif ☆ said...

ermmm betul tu kakty, yg ni senang jek lieya view....biase boleh view tapi bile scrool nak bace lagi or komen, die ilang....kali ni okey dah.....

attyfir said...

rasp..huhuuh..tq rasp..tu ler.atty pun..puas le cari apa tak kena.abis semua entry thn lepas dah buang.nasib smpt save kt back up blog

Ilyani said...

terer gk akak cr eh...hu3...

Mama Hanim said...

penat je ambo klik2 dr semale lg, xleh buko blog demo nih..ni br ok..huhu..

Anie said...

ANIE OK JER..SENTIASA BLH VIEW..

syanis said...

yeeeehhhhaaaaoooooo.... br la bleh tgk blog kak ty.... ye yeh sambil lompat lompat

attyfir said...

wakakkaka ain..lompat sampai dpt pegang lampu..

Big Mamma Bukhari said...

kak.. tq ye.. atas ucapan akak tu. t amat2 menghargainya..
selamat berhujung minggu!

iedadadida's said...

hai k.yatt jumpa kiter di blog plak sy dah tak aktive kat FP ag..
nanti nyingah-nyingah lah yek kakakku..

pRincESs_N said...

harusss N check pasni...

Anonymous said...

oho..patut la ari tu p-na x leh open, ingatkn opis block ke mana la tau.. tp kt lappy p-na leh laks.. so dlu tu p-na xcomplain ler coz still ada solution lain.. janji bole jelajah, klu x sanggap oo..he!

Suziey Ahmad said...

oo dh buang/pttla dh bole view guna ie;)

ZaiY said...

salam atty,
sebenarnya sy dh mai sini berkali2 dah, tp mcm yg ty cakap tu lah, kuar benda alah tu. terpaksalah sy berpatah balik. now dh ok. pndai ye menggodek, kalau sy fail la mende i.t ni..
thanks coz sllu sggah blog sy tu..

PerantauSepi1306 said...

hmm mmg dah saspek dah menda ni yg kaco tapi tak tau nak bgtau kat mana... legaaaa dah blog ikut balik stori atty nie :D

Neeza.Areef said...

owhh..jahat la itu wigdet

adenium said...

hah tuh la kakty...dah lama masuk2 takleh nak baca ... skang dah ok..hehehe