Mar 23, 2009

My breakfast for today


Pagi nie aku breakfast kt Lengkuas
Macam biasa aku sorang je..takde sapa nak teman..
kalo dulu kan aku makan sini..aku cukup sakit ati tgk muka
pekerja..dia..semua masam2 belaka..lor nie..aku dah lali..lantak korang ar..
janji aku kenyang..masa bayar pun cashier tak reti nak cakap thank you..
mulut memasing ade emas..bukan pekerja dia je..tauke dia pun sama..

pagi ni aku makan roti sardine..+ teh ais..pepagi dah minum ais..ekekke..
panas ar ari nie..

total price aku makan semuanya = rm 4.20...
tapi roti sardine..dia mmg sodap ko..puas ati..
dan hanya adik yg buat roti sardine nie je asik tersengih2..

22 comments:

Neeza.Areef said...

agak dah mmg roti sardin
sedapnye npk ktyyy
curah kuah ngn sambal tu
perghhhhh

attyfir said...

jom..ar za..kty banjer..tak de kawan nak makan nie..

Unknown said...

roti sardin banjir satu!!!!!!! heheh buat lawak pepagi buta ni..

saya jarang makan roti sardin, selalunya mesti order roti kosong atau roti telur..

kak.. bukan kat kedai tu jerk yang pekerja dia sombong. kat selayang ada satu kedai nasi lemak pun cenggitu, payah nak senyum.. masam jerk.. kita tanya harga pun, nak tak nak jek dia jawab.. pakkal nasi lemak dia sedap, kalau tak, memang tak kan jejak dah kaki ke situ dah.. tobat

ct rahani said...

sedapnya roti sardin kak.. klu sy x abis klu sorang.. selalu share je ngan hubby.. hehehe..

NizA said...

sedapnyer roti sardin...feveret gak tuh...terliur dah nih..ish!!

rasp said...

i mmg tak phm kalo kat kedai2 pekerja sombong and tak senyum..bukan pelanggan tu penting ke? isk isk isk..tapi itu roti sardin nampak yummy :)

Unknown said...

patut r roti sardin sedap sbb tokang buatnye tersenyum ekekek..
bole ko makan sorang2 ek atty... kalo aku pasti prasan kononnye ramai org tgk aku walhal takde pun ekekekeke

Dee said...

roti sardin tu je sedap sbb tukang buatnyer sengih2..hahaha..kty kita pun sorang2 je ni...jom2..bfast sama2..

Dee said...

roti sardin tu je sedap sbb tukang buatnyer sengih2..hahaha..kty kita pun sorang2 je ni...jom2..bfast sama2..

attyfir said...

dee - jom ar..kita bfast sesama..bhusan ar sorang2

Suziey Ahmad said...

dlm mulut pembuat roti sardin tu jek xde emas..ekekek:D

De' Sal said...

Keciannya breakfast sorang2 ya,abis bape pinggan ari ni, sedapnya...terliur weh.

Anonymous said...

salam..xpaham btul kan bila crew kedai buat bodo cm tu..

roti sardin mmg best,fevret saya jugok tuh..hehe..

Masviona said...

samalah kty saya pun kureng gemar lah ngan staff kat lengkuas...rasanya sumer indon tp diorg punya berlagak...ya allah!!!! mmg sumernya tak reti nak senyum pastu bila kita mintak apa2 dia wat derk jer....ambil tuh tetap lah ambil jugak kan tp xde pun nak manis2 mulut ckp ler sekejap jer kak...nnti saya ambilkan ke apa ke....huhuhu....pastu rege dia pun mahal gak sket drp kedai sebelah tuh kan...apa namanya sharifah klu tak silap saya lah...huhuhuhu
sesi luahan perasaan lak kat sini

attyfir said...

mas..ko pun tau hah..mmg pun..semua muka bagak..nak mampus..ko nak tau..bukan staff je.tauke pun sama..

seblh tu mmg saripah..ok gak ler kt situ..dr lengkuas..nasib le roti sardine ko sedap..kalo tak haram aku nak pijak kan kaki ku disitu..

Anonymous said...

kak atty! ajakla me skali len kali..uishh dekat sgtla lengkuas ngn opis me nih..jom lunch sesama? *wink

attyfir said...

lor mrs taj..awat tak kabar len kali kita together2 yeah

- Leena - said...

sedapnye roti sardin....adoii lama dh xmkn nie...klu makan abes lah lari menu diet..:))

pRincESs_N said...

aritu N mkn roti canai lengkuas...sdp...

Izan said...

derang sume tu bad mood. dtg bulan kot. hahahahahahahahahaha

Moralle said...

nampak enak roti sardines tu...mesti lazat n garing kan sis..hmmmm yummylicious :)

fazid said...

roti sardin kah itu....fav kite gak kak ty...hehehhe..mesti roti sardin kat situ sedapp...kalau tak mengenangkan layanan tak mesra alam tu, mesti kak ty tak datang lagi kan...