Jul 8, 2010

Bila Hujan Lebat

Semalam aku lunch ngn customer kat Alamanda..
kami sebenarnya ..jumpa di Cyberjaya ..lepas tu terus ke Alamanda..
nak makan burger king.
keluar je dari alamanda..sampai ke bangi sekitar pukul 2 ..angin punya lah kuat..lepas tu dalam pukul 
2.15 aku ke Public Bank Sg Chua .HuJan turun dengan lebatnya .sampai tak nampak jalan .


Dari Public Bank Aku ke Sek 7 ..lepas tu pusing balik 
nak ke Opis..angin ya allah takut aku tengok punya lah kuat bertiup
sampai aku lalu kat tepi pokok ..aku rasa pokok tu senget nak hempap aku ..
tapi alhamdulillah .aku sampai ke Opis..dengan selamat dan basah kuyup...

masuk opis..terus layan novel.
sekarang aku dah mula start membaca balik ..
sejak dari masuk ward..aritu..

18 comments:

NzA said...

skrg mmg slalu hujan....mlm2 sejuk jerr tidur...best.

Dee said...

kty..mmg lebat pun smlm..kt kl pun..aku ni bila ntah nk start baca novel..asik dok ngadap blog je ni ha..hehehe..

☆ lieya latif ☆ said...

mmg musim ujan skrang kakty petang2......kat opis pun sejuk mencucuk2 skrang ni....huhuhuhu

Queen said...

betul..ada satu hari tuh...guruh berdentum sampaikan kebanyakan..diulang..kebanyakan alrm kereta berbunyi...risau sangat kat kereta yang parking bawah pokok...syukur takde pape..bahaya kan kak dirve masa hujan lbat cenggini

mrs.ecam said...

wahh msk opis lyn novel ek..bestnyer...smlm mmg 1 msia ke ujan ribut sume nih...ke KL jek...heeeeeee

attyfir said...

@nza
tu lah cocer besh je..

attyfir said...

@Dee
dee tu ar lebat giler..aku dah kemaruk skrg nie dee..ari2 nak membaca..

attyfir said...

@☆ lieya latif ☆tu ar nie pun sejuk giler nie

attyfir said...

@Queen betui tu queen ..takut nak drive lagi kty tak brp nak nampak .

attyfir said...

@mrs.ecam kty kat opis..sesorg..jadik mmg selain buat sikit2 keje..baca novel atau tenet je..bos pun mmg tau .hehehe .

Mak Su said...

semalam was raining cats and dogs and dinosors :)

sweetie2010.blogspot said...

Salam,

Memang ribut semalam kat Kajang..hmm seram sejuk bunyi angin masuk dlm office, bunyi cam hantu. kalau tinggal sorang. gerenti menggigil punya

Unknown said...

kalu lebat sgt hujan kene ati2 bawak keta bahayer....rajin yek baca novel hehe

Hezesuze said...

ishh smpai ribut lagik kty...kt klg ujan jek...sejukkk...huhu

syukur kty selamat smpai kt opis

Yaya said...

tido ke ptg smlm kak..tak pasan lak..dok dlm opis ni tekurungggg haahhaha

Kie-yu said...

petang semalam kt JB pun hujan lebat gile
naseb bek bwk payung
hee ;)

mummysyafie said...

bila time hujan ni..mula la semput saya datang.

nor pernah drive dalam keadaan hujan lebat kak ti. satu benda pun tak nampak kat dpn. bergantung ngan lampu keta orang je

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

jelesnyer...sini tak ujan2 pon...=(..panas...panas...pekena abc sodap nih...hehe