Jul 9, 2010

Hari-hari aku sangat bz

Sekarang aku sangat bz.
bz ngn hal keje ..
dan satu lagi bz membaca buku novel ..
setiap masa terluang sekarang kepala otak aku asyik ingat nak baca buku je..
tak kira apa pun cerita..best ke tak besh .
janji ada benda nak baca..
aku layan je..

dalam kereta...mesti ada 2-3 biji buku 
sambil jemput firdaus ..aku membaca..jadi ..
tak rasa lama sangat nak tunggu firdaus balik dari sekolah 
Tapi aku tak beli pun buku2 tu ..
aku hanya sewa dan pinjam je dari library ..
sapa nak kasi aku pinjam novel .leh ar antar kat aku ..hehehhehe .
tengah kemaruk nak baca nie ..

malam nie nak packing baju ..
untuk bercuti esok ..
malam nie lak adahal ngn adik aku ..dan anak2 den .
selamat bercuti semua .

18 comments:

rasp said...

bagus tu amalan membaca!

rasp said...

eh eh lupa plak nak wish...
enjoy ur coti2...nak ikut leh tak?

Miss Izah Mohamed said...

bace novel best.. dpt ilangkan bosanm :)

attyfir said...

sis rasp ~ jom ar join ..

izah ~ tu lah ..bz sokmo ..mcm tak cukup time pun ada..lor nie..hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

bagus betul kak ty...amalan membace ni kalo yg dewasa buat, anak2 sure ikut.....

Ilyani said...

slmt bercuti k.ty... :)

Unknown said...

wah,
akk suka membaca yer,
kalau kita dekat bole wanie kasi pinjam novel2 wanie,
hihihihi...

apapun "Selamat Bercuti",
enjoy your holiday ok:)

myQza said...

selamat bercuti!

Queen said...

kak tie..bagi alamat..nanti saya pos novel....nngeeee

Queen said...

lupe pla..email kat alamat nie ya..
nikhakimah@yahoo.com

heeee

attyfir said...

queen..ko bior benar queen..kty email skrg gak .

pRincESs_N said...

rajen k.ty bc novel ekk..

fazid said...

kty, hasil tangkapan kat warta ekk... selamat bercuti kty

Suziey Ahmad said...

aah kty..sy pn bz giler minggu ni..minggu lps mmg seminggu la bercuti..ekkek;D

happy holiday kty..ke mana tu?

Dee said...

kty, mai umah..bwk balik 2 kotak novel2 dee..mau? pinjamlah..bukan suruh amik terus..kihkihkih..

attyfir said...

ayork dee..ish..nanti aku nak terai gak ke umah kau ..

MiSS Ayu said...

bestnya g bercuti...slmt bercuti kak kty. Bosan2 ni g bercuti syok gak :)

ALoNa CintamaniszLite said...

sy pun dh lama tak beli novel, kak..
Dok baca sinopsis kat kedai...lebih kurang sama ngan yg dh ada je jalan citernya..ngee
Tp tak tau laa isinya yg sebenar..hoho