Jul 8, 2010

Pelik

Semalam masa aku balik kerja..
sebelum tu aku kol akak ..nak tanya ..ada apa2 ke nak beli ke apa ke 
selalu aku pakai speeddial..tekan no 4 je..terus ke handphone akak 
sekali ..tertiba dengar suara jantan yang garau ..aiik pelik lak aku .
aku tengok balik kat skrin hp .betui nama akak .
aku tanya lelaki tu ..dia pulak tanya aku dengan garangnya ..lepas tu aku pun cakap lah ..salah no kot.
awat garang sangat .terus aku letak .

Aku cuba lagi terai kol akak ..
lepas tu dapat..terus akak ngn adik cakap ..
tadi dapat kol dari nombor mama..tapi suara lelaki yang cakap .
maknanya masa aku kol akak ..akak memang dapat gak panggilan aku .tapi suara lelaki 
macam tu gak dengan aku ..ooit 

dua beradik tu .akak ngn adik .pun pelik 
apsal lak nombor handphone mama tapi sore laki ..
diaorg terai kol aku ..aku pulak terai kol diaorg..jadi nya no busy ar.
diaorg risau kot hp aku kena curi ke apa ke ..
memang aku rasa pelik lah ..cross line ke apa ..eh !?

8 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

ade orang nak curik kredit kut..hoho..sye pon tatau lah..xpernah dapat panggilan yang macam tu lagik..

Queen said...

pelik + horror......akak kalau pakai bill...cepat check dgn customer service..huhu

SyuQ said...

pernah terkena gak kak atty

biasalah buatan manusia x pernah sempurna.

sy dulu lagi best, siap dengor sepasang kekasih memadu asmara... dua2 sekali dapat dengar... layanz la gak kan... he he he

mrs.ecam said...

pd hemat patik mmg cross line lah tu
heeeeeeeeeee

myQza said...

tak pernah pulak mengalaminya!

pRincESs_N said...

crossline laa tu...pnh gk jd cmtu..

Liza said...

bunyik cam cross line jer atty

Suziey Ahmad said...

isk mmg pelik...hp dorang ilang ke?