Jul 29, 2010

Paprik...

Hari nie tekak rasa nak makan Padprik Campur..
Macam biasa..hari-hari aku ..
time lunch ..selalu dan setiap hari aku makan seseorang..
jadiknya ..sebab perut dah lapo .selamber je le masuk mana kedai ..
cuma kekadang .ade le..kawan2 yg lama tak jumpa ke .ajak join makan sesama
atau aku jumpa client.serah kan apa yg patut.atau aku jumpa client sebab ambil cek..baru ler berteman .
tak pun dengan anak-anak...

Semenjak aku keje sini dah 5 tahun..
aku dah jadi biasa makan sorang.
kalo sopink sorang...tgk wayang sorang..memang dari dulu lagi .
ye lah ..kalo keje company lama dulu ..bila amik mc je..bukan nak balik umah .
terus g kajang..tengok wayang..lepas tu soping..makan ..

hari ni menu aku ..nasi padprik campur + sambal belacan + teh ais tak kaw,.
total makan untuk lunch = RM6.50..


Aku makan kat kedai mana..
aku sendiri lupa..kedai kat sek 7 ..main masuk lupa tgk nama kedai ..


lepas makan ..aku jalan-jalan .
lepas tu terbeli baju melayu untuk firdaus.
masa awal bulan aritu aku dah ade beli satu kaler brown..
rasa mcm tak puas ati je..
beli ar lagi satu kaler merah .
taun ni raya aku tak tau lagi nak tema apa..ke caca marba..je..
janji yang penting kita sambut raya..

27 comments:

cheqna said...

wah..sempat lagi tu...
kak eh..cheqna hari ni makan pengat duyan pahtu makan megi..huhuhuhu

attyfir said...

Cheqna @ dapnya pengat doyan .nak ar skit.

Unknown said...

alamak,
sedap tue padprik kak,
tapi apakan daya,
diriku kini vegetarian,
huk huk huk

attyfir said...

wanie@ alor cian wanie..takpe .one day kalo leh makan ..nanti g makan tau

rasp said...

sis, i pun dah biasa 'lone ranger'..
kkdg rasa lagik senang & cepat gini...

attyfir said...

rasp@ sis ..betui tu ..suka lone ranger..sbb tade sapa kesah .lama ke kejap ke nak beli apa..wahahhahaa

Suziey Ahmad said...

amboih sempat lagi rembat baju melayu..hiks

Softtouch [Hanim] said...

kalu sy kak ty xboleh sorang2..xbiasa..mesti nk berteman..sedapnya paprik tu..tp myampah kalu byk sayur dr ayam udang tu..

en_me said...

sodapnyerr paprik tewww..

attyfir said...

suziey@terbekenan lak .tu yg rembat..

hanim @ betui.benci gak kalo sayur je lebih .kalo leh kty nak sama banyak

mida said...

sedapnyer smbal belacan uwh...
terliur plax.

Hernee Nazir said...

kak..tolong......


kecur tngok paprik tu..huhu

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

betul tu kak, kalau sorang2 lg cepat urusan selesai, lepas makan terus boleh blah.tp kalau ada kawan, conpem sejam pun tak abis borak lg

Anonymous said...

paprik ni sedap la. x kira mkn kt kedai ke..msk sendiri ke..hehhehe

Hasnah said...

ingatkan akak nk bg resepi masak paprtik td hehe =)

Cikgu Ije said...

larhh.. mana resepinya kty?

Suzana Ikram said...

senangkan sis.. awal2 dah beli baju raya.

Mak Su said...

yes enjoy!

p/s: maksu suka gaks layan diri sowang2, bebas :)

mummysyafie said...

lama tak makan paprik ayam..tahun ni kaler merah ke tema nya kak ti?

Miss Wawa83 said...

Wah awl2 da rembt bju raye.huhu.xpe r t xyh kelam kb0t..

attyfir said...

@asna cute ekekeke..tade resepi asna..

attyfir said...

@ikiqzana tu ar zana..takut last minute kang tinggal yg tak elok je dah

attyfir said...

@Mak Su kan maksu..sorg2 besh je..

attyfir said...

@mummysyafie tak tahun lagi nak tema apa nor..

attyfir said...

@atashinci_83 tu lah shinci..rembat awal .nanti bolan posa tak larat..

CuTeMiUt78 said...

kty, sama la kita sekarang ni klu time lunch sorang2 je... jom kita makan sama2..

Liza said...

liza suka sgt paprik, tapi ada kedai buat tak best