Jul 27, 2010

Menawan kah mata ku??

Di Tag oleh Sis Rasp..
untuk Contest Mata Menawan..
tapi aku tengok mata sis rasp..cair beb..
kalau aku dah kira pemenang dah tu ..serius..gorjes

Jadi aku letak gambar nie je..
ini je gambar yang ade..
tapi tetap takleh lawan mata sis rasp..

nie mata tak cukup tido..
lepas tu asik membuta je kat opis..
mata aku idak le lawa..mata aku besar..
tapi akak memang selalu jeles..mata aku ..sebab mata itam aku mmg kaler brown.
tapi dalam gambar itu idak nampak ye.

jadi aku nak suh kekawan buat gak .
antaranya ..

dee kuntum ~ sebab aku ada tertengok mata dee yang lawa kt profile fb 
znurulizatie ~ anak aku ..yang suka benor nangkap gambar mata 
Purple ~ ko buat dik ..
azueriena norash ~ aku suka tgk gambar2 azue yang comey

okeh pada sapa yang nak masuk contest mata menawan..
apa lagi join le..aku tak masuk just suka2 je..
tarikh tutup 31 Julai..

16 comments:

Artzlizan said...

mata paling indah...waktu tidur...

JANDA BAIK

☆ lieya latif ☆ said...

good luck kak ty.....cantik mate akak...bersinar2 gitu...

Azueriena said...

kak yatt tag Azue yerkk...mekaseyyyy....insyaallah...kalau sempat azue buat ehh kak...sambil2 carik bulu mata pelesu ku....di mana yerrkk...hhehhe

attyfir said...

princeduyong~ palin cantik time tido ..mata tutup

lieya..dah wat ke lom

azue..tak sabau nak tgk nie

Unknown said...

lawa apa mata akk,
bulat saja,
mata kakak pun sama,
hihihi:)

Dearie Pearls said...

kak aty,
semoga berjaya....

nampak kontes ni kat beberapa blog..

gud luck..

Yan said...

menawan menawan

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

mata mu mmg shuntek atty,
hazel nut lagi (mak awwwww!!!!)

rasp said...

tapi sayanglah sis...
dalam pics nie
tak nampak 'ke-brown-an' mata u huhuhuhuhu.....
apa2 pun, tetap menawan di mata ku....

Amiha Ayu said...

aaaawww.... dari mata turun ke hati u ooollsss...
;)

Hezesuze said...

oh tak join contest mata cantik ni kty sbb xde picta2 yg menarik about my mata..hahaha

gud luck kty

I-sya said...

good luck kak ty.

eh.. my dotter kita pasankan mata putih dia tuh kaler biru2 sket. ntah dari mana dapat ntah.

Unknown said...

cantek tp kalu betul2 nampak warna ceklat tu lagi bess....tingin nak tengok hehe

Dee said...

adeh...pya aku ngelak..last2 terkena gak..hopefully mood rajin tiba..fuh2..

kty..nti aku jumpa ko..aku nk telek mata ko puas2..

cheqna said...

kty
semoga berjaya
cheqna kena minum pati innershine dulu r..hehehehehe

Suzana Ikram said...

kty.. lawa2.. gudluck yer.