Jul 22, 2010

Saya Mana Tau

Pagi tadi ..sambil aku semak account.
update apa yang patut..
Bos kecik masuk Opis..
Bos kecik Aku nie seorang yang agak kasar..skit
aku dah biasa perangai dia .

Terus..cakap kat aku .
Buku Merah .yang sepatutnya ada dalam kotak .
tapi takde..
aku cakap ..saya dah letak semuanya dalam kotak tu .
sama ngn file lain .
lagi pun buku merah tu besar..

lepas tu dia masih lagi cakap .tarak..tarak.saya sudah cek .
banyak kali ..tarak..
aku diam je..dia still cakap lagi .mana pergi ..mana pergi .
aku cakaplah ulang balik macam aku cakap ..
saya dah letak semua dalam kotak tu sama file-file yang lain .kalo ilang .mana lah saya tau .
kalau tak letak buku merah tu dalam .kotak tu .mesti lah ada je kat sini .tade pun .so what..?
lepas tu aku diam .je..dia tau kot ..aku marah .
lepas tu dia terus keluar..

Ye lah .cara bos kecik tu 
macam nak menyalahkan aku jer..mau aku tak hangin.
kadang dia selalu macamtu ..main salah kan orang je.tapi dia yang salah letak .
Mesti dia yang salah letak buku tu .
kotak tu dia dah bawak balik .rasa-rasanya .anak dia kot yang main buku..tu, buat lukis kartun..

 nak ilangkan marah ..renung masjid lelama..sejuk skit ati .

23 comments:

Hezesuze said...

tarak tarak mana saya tau....huhu
lempang lelaju jek boss kocik kty tu...hahahaha

pergghh permandangan & picta yg cantik sekali...

Queen said...

hihihi..ada.....saya sudah buang..

apa pasat lu buang

saja mau kasik u sakit hati.....
(sambil wat muke toye..)..heeee

attyfir said...

ze @ kalau ikut kan ati nak je kasi penampar

nik@ wakakakaka..kty tak buang..tp buek muka toya

Dee said...

gelak besau aku kty..nk ilang rasa marah tgk masjid..aduhai..tp yelahkan..mmg ada org jenis gitu..last kang..kita cari ada je kt tmpt dia..hehehe..

Softtouch [Hanim] said...

sy pernah kene lebih krg mcm kak ty..tp bos sy tu dah brenti keje kat sini..Dia mati2 ckp bnda tu dah pass kat saya..tp masa rehat sy ceklah kat bilik dia mmg sah bnda tu mmg kat dia lagi, belum pass kat sy.Bila dia tanya mana jumpe sy diam jelah..:)

malinasiam said...

hahahahah
padan muko bos ko
cari buku xjumpo

bagus arr terapi ko ngadap rumah allah tu
sejuk mata

mida said...

saba
jela..
nseb
bek
dyer
bos..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

moga atty tabah...(hehehe)
shuntek senario citer ni. moga jadi ikutan pada yang lain. alhamdulillah dapat tenung masjid, semstinya tenang kan

☆ lieya latif ☆ said...

hish bos kecik akak tu mmg nak kene tampa ngan sy...suke2 jek marah kakty sy nieh hehehehe...

sy dah backup akak...akak hepi tak ? heheeheh...

attyfir said...

@Dee
itu lah dee..dah selalu benor ..peel nya gtu .

attyfir said...

@Softtouch [Hanim] tu ar hanim..nanti dia sendiri jumpa..

attyfir said...

@momguess padan ngn muka bos aku kan

attyfir said...

@midadah biasa mida..kalo dia buat lagu tu ,.buek tak tau je

attyfir said...

@dilaOHdila tengah tabah sangat ni dila..

attyfir said...

@☆ lieya latif ☆ tq lieya..backup kty ..happy sesgt..ekeekke

rasp said...

patut i susah nak hilang marah...
asyik ternampak KLCC je hehehehe

Liza said...

dah namanyer boss kan, mesti nak menang jer

adie said...

naper selalunya staff dipersalahkan? naper tidak salahkan diri sendiri dulu,pahtu baru salahkan staff. mmg jadik boss camtu kut.huhu

attyfir said...

rasp@ lagi untung sis..ari2 dpt tgk klcc,

attyfir said...

liza@tu ar dia bos kan ..layankan je..

attyfir said...

mrpenyu@ itulah kalo dah dinamakan kuli ..kena terima je.apapun bos kata ..

fazid said...

hahahahha.... aiyah nyonya...jangan mara maa..hehehhehe... gurau je kty..jauh monung tu :D

mummysyafie said...

kak ti..saya pun baru je lepas geram kat opis tadi. tapi masalah nya lepas geram tu kat bilik meeting..so takde lah surau nye.