Aug 25, 2010

3 hari berturut2 saya ke Hospital Serdang

Selama 3 hari berturut-turut  aku ke hospital serdang .
bukan kerana aku tak sehat..aku alhamdulillah sehat ..
kerana kawan aku norish ..dia kan preggy .lepas tu dapat lak kencing manis..apa lagi kena lah tahan .
alhamdulillah aku masa pregnant sehat walafiat ..
jadiknya selama 3 hari ..aktiviti aku bertukar..setiap waktu lunch aku pergi sana temankan dia.
Hah amik ..sapa suh parking bersepah2..
dah kena clamp kete..dari kena clamp.duit bayar denda tu baik sedekah kat anak yatim ..
tak pun leh je belanje diri sendiri pizza..
sebab tu orang kata biar lambat asal selamat..

berbalik pada aktiviti ziarah ..norish di spital 
hari ahad..aku tak dpt melawat norish .maaf ye.aku bz..ngn family aku .
lepas tu pagi isnin aku kol .alhamdulillah dia kata dia leh keluar ..aku baru je nak kasi tau .
aku minggu ni kalau dia tak keluar lagi .aku takleh nak lawat..sebab minggu ni aku ..kena antar fir g sekolah .
tapi alhamdulillah norish dah keluar..

kau jaga diri tau ..jangan makan benda manis.kau makan je benda pait2..
kang kalau kena tahan wad..sapa yang boring..kau jugak kan ..
ok..jaga kesihatan .itu penting..ceh wah .nasihat orang .macam pakar motivasi.kena diri sendiri .hamik kau .

p/s : aku ni bila kawan karib nak datang menjenguk seminggu sebelum .dah sakit perut..lepas tu penin kepala..adui.mencik betui..tapi still posa..lagi..

21 comments:

SUHAIDA said...

kawan su pun baru je kuar hospital serdang..denggi..sampai kurus dia sminggu duk hospital

attyfir said...

sue @ lamanya tak dgr kabar sue..su sehat tak .

rasp said...

rugi je rasanya bayar duit clamp tu kan...
sedekah kat kita pun ok pe kan hehehehehe...

attyfir said...

rasp@ sis tu lah ..dah rugi kan diri sendiri ..tak tau le depa mmg saje je .terlebih duit .

Zura Tahir said...

tgk kete kena clamp teingat masa lunch ngan ena ibu umairah...kete dia kena clamp...lawak tul mase tue...200 melayang...sian ena...

attyfir said...

zura@ kty ade baca pasal tuh..hehehehhe..

pRincESs_N said...

bahya kn klo preggy kne diabetes..kne jage2 ni..

☆ lieya latif ☆ said...

baiknye kak ty, rajin melawat kawan kat spital...untung kawan kak ty dpt kawan cam akak....

lieya pun cam kwn akak tu, bile preggy, dtg laa penyakit kencing manis huhuhu.....

Softtouch [Hanim] said...

sy pun alhamdulillah lah xde kena kencing manis tu..

baiknya kak ty jenguk kwn kak ty tu..moga norish jg diri n bb ok...

HANNA PLEASURE said...

moga cepat sembuh

Wan said...

ktty mmg seorang kawan yg bagus.. mesti best dpt kwn mcm ktty kan.. semoga dia cepat sembuh..

GAMBAR ANAK INTAN SARAFINA

ALoNa CintamaniszLite said...

bertuah kawan kty dpt kawan mcm kty, hehe

attyfir said...

@:: p R i n c E s S _ N ::
TU AR N..KENA JAGA2 TAU MAKAN

attyfir said...

@☆ lieya latif ☆owh lieya pun ada ye..jaga makan tau

attyfir said...

@Softtouch [Hanim] tq hanim

Queen said...

sain dia..mesti bosan kan kak...

Unknown said...

bagusla sis a fren..ni baru betul2 kawan sejati....

sweetie2010.blogspot said...

Salam Atty,

Bagus ada sahabat yang begini, bukan sehari jer dtg, tiap2 hari dtg melawat. Sahabat sejati sukar dicari..tahniah Atty.

ha..posa ker ari ni?

attyfir said...

sweetie @ aty posa..hehehehe

mummysyafie said...

semalam pun saya kat situ kak tu..insyallah..esok pun akan gi sana. tapi massalah parking kat sini mmg teruk la

Dee said...

ckp ngan kty..si norish tu..take care ye..kawal pengambilan gula..