Aug 25, 2010

Sapa yang aku mimpi itu

Sambungan dari entry mimpi sebelum nie
yang sebenarnya ..aku bermimpikan .
bekas boyfriend aku ..aka sahabat lelaki aku
semasa aku keje company lama..selain kaknida dan kakina..serta sara..group kami ada sorang lelaki 
yakni ..nama nya bermula dari N..aku panggil En.N..je lah .

Aku bermimpi kan En.N.
antara kami bertiga perempuan ..
memang aku lah paling rapat dengan En.N..
Dan kami semua adalah dari satu Department ..bahagian Inspection .
aku selaku jaga line..memang ..rapat lah dengan En.N..

Aku kenal Mr.N sejak aku mula masa company tu lagi .
kiranya 13 tahun kami kenal..
lebih lama dari aku kenal along sendiri .
walupun aku kenal along sejak aku dari darjah 6..tapi .aku jarang berbual dengan along.

Tapi dengan En.N..nie..sebab kami satu tmpt kerja.
jadi hari-hari jumpa..jadi memang banyak masa bersama dia .
tapi nak dijadikan cerita..
kami takde jodoh ..walupun kami rapat..tak bermakna kami bercinta..

Dia memang pernah cakap dengan aku ..
Dia ada hati dengan aku 
tapi aku anggap dia hanya sebagai kawan je.
pernah kitaorang borak ..tanya dia .bila nak kawin..aku dah tentu lah masa tanya dia tu dah kawin .
dia leh cakap ..dia tunggu aku ..
sampai bila nak tunggu ..dia kata selagi dia larat dia tunggu .

Tapi aku pernah cakap..
andai dia kawin .jemputlah aku .
aku mesti datang..
itu adalah perjanjian yang kitaorang penah buat disaksikan oleh kawan2 yang lain .
aku rasa aku bermimpi kan dia .sebab dia nak kasi tau .kat aku 
dia nak kawin..tapi kenapa dia tak kol aku ..no handphone aku tak penah tukar..
dia je yang selalu tukar2 no handphone..
tapi aku dah lost contact dengan dia dalam 4 tahun lepas..

sejak tu ..aku tak penah jumpa ..tak penah dapat berita dari dia..
aku cerita kat along pasal mimpi aku ..
along leh jawab ..dia rindu lah tu kat ayang ..dia kan suka ayang .
aku cakap ngn along ..kalau dia tengok aku sekarang..
takde makna nya dia berkenan kat aku .huhuhuh..

12 comments:

honey amour said...

yunk..datang blog ami award..u kena tag..:)

http://honeyamour02.blogspot.com/2010/08/dapat-award-tp-kena-pantunmakkk-aihhh.html

sweetie2010.blogspot said...

Salam Atty,

Aha..Cinta pertama tak akan pernah dilupakan.Tu la dia...

Mungkin dia pun menyebut2 nama Atty kot, nak panggil wedding dia..

♥cybermummy♥ said...

org kata kalau kita mimpi kan seseorang tu maknanya orang tu pun tengah teringat kan kita . Insyallah mana tau dalam bulan yg penuh barakah ni kty ketemu semula kawan lama kty tu .. :)

pRincESs_N said...

mayb nti2 die dtg mjemput kot..tggu ye k.ty..

Ciklinn said...

hahahahaha mmg kompom dia tingat kat kak yatt..... nak2 dia nak kawin dyk pikir.. nak jemput idak nak jemput idak

Hezesuze said...

eh eh mimpi bf lama gtew....huhu
kes kty ni same lak cam kes ze arr...huhu

tapi weols ada ler contact2 gtew2 jek tanye kabo..ngeee

fazid said...

nostalgia nih...cube carik kat fesbuk..mane tau ada kty

Nurhayati said...

kenangan lama mengusik jiwa nih :)

Yan said...

sesekali yanpn termimpi jgk ex bf huhu

rasp said...

sporting tul along kan :)
leh kongsi stori silam gud gud...

ietams said...

memang org ramai kata kan,
kalu kite mimpi kan org yg penah
ade 'sesuatu' tu tandanya
org tu rindu atau ingat kat kita kan..

Dee said...

kty..rasanya psl dia tukar no fon dia selalulah dia ilang no kty..yelah..kdg2 no fon ada dlm memori fon bukan dlm sim card...kty call lah dia..tya kabar..x salahkan?