Aug 25, 2010

Kenapa Aku Asyik Mimpi kan Dia ?

Sejak dari awal puasa.
aku asyik bermimpi kan seorang kawan ..nie.

padahal dia tak penah langsung muncul dalam mimpi aku .
tapi sejak akhir-akhir ni ..seingat aku ..ada dua kali dia muncul .

Tapi dalam mimpi tu ..yang pertama kali aku bermimpi .
aku tak bercakap pun dengan dia..dia hanya tersenyum je.pandang aku .

tapi malam tadi .seingat aku ..
dia macam ada bercakap dengan aku ..

dia rindu kat aku ke...ye lah ..dah 3-4 tahun ..dia tak penah kol aku .
dan aku pun .tak dapat kol dia..

di bulan ramadhan nie ..kadang terasa sayu je hati .bila teringat ..kenangan lama.
aku doakan semoga .kawan aku tu sihat .selalu...

19 comments:

mama tisya said...

kdg2 kalo lama tk jmpe/tkdpt contact sure bole termimpi2...die dk jauh ke tk dpt contact?

Sham Ummi Echa said...

kalo ada contact no. dia..bila free cuba la kol dia tnyakan khabar

rasp said...

ada yg kerinduan tu kot...
try2 le tepon kalo leh ;)

Wan said...

ada sesuatu yg istimewa dlm persahabatan ktty dgn dia kot.. mybe jauh tp dekat di hati kan.. seorg kwn yg baik..

ROZITA CHE WAN TEMPAH 30 PASANG BAJU RAYA

Hezesuze said...

tu namenye rindu kty...better kty try kol dia....bleh bermaafan gtew

malinasiam said...

ada mimpi aku tak?

Nazz@Purple said...

mesti kawan tu sedang rindukan kak atie juge..

DYLA said...

akak,
pe kata akak call kawan akak tu? saya pun penah mimpi kawan lama. bila call rupenya dia tgh nak contact kite tapi tak ada no.fon kiter..

attyfir said...

uols @ kty pun tak tau .nak phone dia..dah lost contact..no kty still yg sama..dia dah tuko..kot..sbb kol tak dpt.

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

dah try call dia kak?

Dee said...

dia teringatkan kty kot..cuba call dia..

Ciklinn said...

yerlah kak mesti dia teringat kat akak tu

Sitie BUm BUm said...

mungkin ade pernah buat salah ke kt die? atau die ade buat salah ke kt kite..mungkin die nk minta maaf. =)

☆ lieya latif ☆ said...

ade maksud tersirat disebalik mimpi tu kak ty.....

Unknown said...

mesti dia rindu kat sis tu insyallah ada rezeki raya leh jumpa hehe

Cheritera Kami said...

mungkin jgk kak..kwn akk duk teringat kat akak...

Cheritera Kami said...

mungkin jgk kak..kwn akk duk teringat kat akak...

Hernee Nazir said...

cube la call kak..rasenye die yg duk tringt akk je tu..

Softtouch [Hanim] said...

dia ade masalh kot kak ty..cube kol dia...