Aug 23, 2010

5 tahun Sudah

Hari nie..23 August..Genap 5 tahun .arwah abah meninggalkan kami semua .
al fatihah ..semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman ..

dan pada bulan nie jugak ..sudah genap 5 tahun aku kerja kat sini ..
kilang kicap yang tak banyak kasi aku masalah ..
walupun gaji ciput.tapi hati ku senang..sukati ..caca marba je.
janji keje siap .bos pun sporting..
ada yang tanya ..sungguh setia aku ..kat company nie.
ye memang aku seorang yang setia.
dengan company lama pun aku bertahan lebih 13 tahun .lagi company sekarang ade aircond.
keje pun senang .mau sampai ke akhir hayat ku ..

Minggu nie bz skit..banyak payment..nak buat..nak isue gaji ..
harap cepatlah bos sign ..kan nak raya..sian ar saya bos..

jadiknya ..sebab nak mintak simpati dengan bos yang lagi baik ati tak bzbody ..
minggu ni diistiharkan minggu pura2 bz..walhah .bos tau je aktiviti aku .hehehhee..selamat bergaji pada sapa2 yang gaji awal..jgn boros..

18 comments:

cheqna said...

al fatihah kty

wah...bagus bos itu..walau tahu xtvt kty..
bagus bagus

Ahkak Geli said...

kak,
akak setia kat kompany tu sebab company tu ada aircond ye kak??

ahhahahah..

baru minggu depan ke nak pura pura bizi? saya ni tetiap ari pura pura bizi kak?

hahahha

CuTeMiUt78 said...

wah.. lama gak tu kty.. eemmm keja elok2 k.. dah nak gaji ke.. blh belanja kita

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Al-Fatihah buat Allahyarham.

Dan kak, selamat bercuti ya?

Cheritera Kami said...

al fatihah...

attyfir said...

THANKS UOLS

pRincESs_N said...

al fatihah buat ayh k.ty..smoga rohnya tenang di sana...

selamat sopim raya k.ty..

fazid said...

al-fatihah pada arwah ayah kty...

waahhh kty nak bodek boss ekk...hehehhe

Hezesuze said...

al fatihah buat arwah ayah kty...
smoga rohnye dicucuri rahmat...
bln pose nie roh2 sume balik kt rmh kan..mesti dia gembira tgok anak2 nye berbuka pose..

aliaaroslan said...

alfatihah untuk arwah abah kakty..

Liza said...

al-fatihah atty, moga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 yg soleh...

DYLA said...

betul kty. tak kisah la keje apa & di mana. janji kite selesa & hepi.

enjoy!

Dee said...

Al-Fatihah utk arwah ayah kty..

ko sama cam akulah kty..ko keje kilang kicap..aku keje company koboi..hehehe..

Syima Syaz said...

alfatihah...

kak...saya gaji hari rabu...hehe

mummysyafie said...

al fatihah tuk arwah abah kak ty..semoga roh nya dicucuri rahmat..

kalau la boss kak ty baca ni..mesti dier nak naik kan gaji kak ty lagi. seorang pekerja yang setia ni

adenium said...

semoga rohnya sentiasa dirahmati... insay allah

rasp said...

al-fatihah utk arwah bapa u sis...

bila bos & company ok, pasti pekerja setia kan....ada keje kosong ka untuk i sis hahahahaha

ALoNa CintamaniszLite said...

AMIN..

betul ke kty keje kat kilang kicap??
tgk gambar2 kty kat ofis dlm blog ni takde macam kat kilang kicap je..
mcm kat kilang pasang cip aje..hmm?