Aug 6, 2010

Merah itu saga..merah itu kasut..

cantik betui wedges merah tu dengan kaki aku .
cam serasi je eh.
seingat aku ..aku takde kot kasut kaler merah..
warna kasut aku selalunya 
black , brown,gold,silver..kaler2 gtu je..
taun ni rasa nya nak kasut merah untuk raya..
tema baju raya coklat..kasut merah..leh je masuk kan ..
sapa nak belikan kasut merah..untuk den nie..

aku kol along..
abang hari ni hari jadi ayang..ayang nak wedges merah ..
along : aiik ..berapa banyak kali besday da,,,eekkekee..

14 comments:

pRincESs_N said...

k.ty...cantek ahh!!!

malinasiam said...

cantik woooo
bodek 'along' sampai dpt

Hezesuze said...

kaler merah mmg cantik kty...xkesah ler kaler ape yg penting kty selesa pakai & erge pun berpatutan yedok?? huhu

kasut raya ze kaler pepel lagik auw!!

ratna said...

serius sesuai dgn kaki akak..beli la kak.. bole pakai utk casual..

Softtouch [Hanim] said...

cantik..skrg ni mcm trend wedges jer..sy pun suka wedges skrg2 nie..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wan cantik kak...berkotak2 lagik...beli kasut raya ke

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cantik...buat kasut raya...
masuk gark ler kaler nyer ngan baju raya akak...he he he....coz' zana pun ada heel merah...sokmo buat pakai gi kerja....ngan baju kaler pepel pun zana lwn kan ngan heel merah nie kak

Zue AnnaLeeya said...

ehhh... cantikla kak... beli jgn x beli..

Dee said...

kty..beli kty..cantik nak mampos!! hahaha..

IEYNA said...

mmg chanteq arrr kak....kasut raye... :)

HANNA PLEASURE said...

hari2 besday la..=.= merah i like..

mummysyafie said...

kak ti...saya ada satu je kasut kaler merah. tu pun merah hitam n sekali je saya penah pakai.

berapa kali birthday daaa..keter along. hihihih...lucu lar, romantik kaple ni

Unknown said...

kak ty,
cantiklah wedges tue,
rembatlah satu,
pakai dihari raya nanti,
hihihi:)

Liza said...

cantik lah atty, pujuk ler along sponsor...