Aug 17, 2010

Baru je Kuar Opis..kena pusing balik

Kejadian berlaku lunch hour semalam ..
aku ingat dapat lah keluar awal.leh jenguk firdaus yang demam kat umah ..ate along keje petang..
pagi tu along jaga sekejap ..tapi pukul 1230 pm nanti akak ngn adik balik dah dari sekolah..

elok je aku nak drive.tertiba bank kol .dari maybank .
nak comfirm kan cek..adui..telefon opis aku divert ke hp aku .tapi buku cek .camne aku nak tgk .takde kat aku.
kena ler pusing .balik ke opis.lepas tu berlari-lari lah aku ..manjat tangga sebanyak 30 anak tangga yer ler kot..entah.aku pun tak kira..

kelam kabut cari buku cek..nasib le officer bank tu elok je .tunggu.
agaknya dengar aku tercungap2..bila tercungap..haus..ler..aiseh.nasib bulan posa.
aku lak  tak terpk.kenapa lah tak suh dia kol je balik dalam kol 2.30 pm..otak pun tak jalan bulan posa..nieh.
pengajaran lah untuk aku .lepas ni kalo ade bank kol nak confirm cek ke apa2 ke..semuanya lepas kol 2.30 pm tak pun lepas kol 3 pm,  nak lagi   senang.esok pagi .je le..antara kol 9.30 am sebelom kol 12..

 Pagi nie nak gi kerja..jalan jem giler kat Kajang Silk Highway..

12 comments:

Unknown said...

la hai...ciannya kt akak..

☆ lieya latif ☆ said...

aduhai kesihan kak ty...betol gak kak ty, nape tak suh die call jek lagi satu jam....tapi betul laa ckp akak, bulan2 pose otak pun blur..cam lieya ni laaa..baper kali dah malu ngan bos hahahaah

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kesian kak atty...dugaan bulan posa...jalan jam giler kiter balik keje pun cilok2 cari jalan yang lengang sikit

Unknown said...

selamat berpuasa..ala kecian nya firdaus , semuga cepat sembuh

rasp said...

i baca pun rasa tercunggap...
cian fir..hopefully dia cepat2 lah sembuh....

Softtouch [Hanim] said...

sian kak ty,agaknya otak tad dpt berpk sbb buln pose n kak ty asyik teringatkan fir kot...sy bc pun tercungap2 n3 ni..

Unknown said...

aduhai tak pasal2 akak kene eksersais kan hurm sabo jer lah

juelee said...

kesiannye kat akak... sabar ye kak.. ujian di bulan pose..

Yan said...

dugaan di bulan posa kakty..
wat tambah % kesabaran kte

sweetie2010.blogspot said...

Salam atty,

kadang2 bila kita fikirkan anak, memang begitulah. Sian Atty tercungap2 naik tangga. Ha..pekerja terbaik pasti berbuat apa saja untuk rezeki halal. selamat bekerja Atty.

CuTeMiUt78 said...

kesian la kty.. takpe dugaan tu..

ALoNa CintamaniszLite said...

Leh buat selalu kty..panjat 30 anak tangga..exercise tu, hehe