Sep 5, 2010

Akhirnya ..


langsir raya..tahun nie.
sebenarnya untuk tukar langsir raya tahun nie..
takde dalam baget pun .malas aku nak tukar langsir.
tapi sebab anak dara..aku sebok..nak gak langsir baru .
ate langsir umah tu pun dah 4 -5 tahun tak tukar..
akhirnya .setelah aku congok sana sini .
aku luluskan kehendak akak .
tu pun pintu je..tukar langsir baru .
sliding door tak dapat acik nak buat baru .pakai je yang mana ade.
yang sedia ada pun mahal ..dah masa aku beli dulu .

jadiknya langsir tahun ni ..tema itam putih .
pakai lah untuk 4 tahun lagi ..
insyallah .

8 comments:

Liza said...

nampak cantik langsir tu atty, nanti dah gantung ambik gambar yer

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cantik gark kak ty kaler hitam putih tu

zana pun gamaknyer tak berganti lagi langsir rumah nie kak....shopping raya pun tak lagi...hu hu hu...

Syima Syaz said...

cantek...
thn ni pun umah tak tukar langsir...sbb sekali tukar dah kena kuar rm500...banyak kos nye.maybe tukar kalau ade kenduri kawin kang kot...ntah thn brp ntah...
dulu mak jahit sendiri je.lately dh tua...mesin jahit tu mungkin waris kat anak ke-3 je lah...saya la tu..hehe

ALoNa CintamaniszLite said...

Sy tuko gak langsir umah tp guna langsir lama gak ler, hehehe..

mummysyafie said...

kak, langsir tu tak pasang lagi pun dah nampak cantik. kalau dah pasang confirm meletopz kak..suka kaler camtu

ietams said...

cantik,
nanti dah pasang amik gamba ye kak

pRincESs_N said...

cantik laa k.ty..jnji ade y btuka k.ty..feeling raya..

Yan said...

ohoho yan tak tukar langsir tahun ni... pospon lg tahun depan