Sep 15, 2010

Cerita Raya

Raya 2010 ..dimulakan dengan firdaus yang tak sehat ..
Lelagi raya pertama .keadaan firdaus ..memang agak teruk..
selang 1/2 jam ..muntah .selang 1/2 jam muntah ..
risau aku dibuatnya ..
Jadiknya ..sebab keadaaan yang tak mengizinkan .
gambar raya pun kurang..
nanti free aku...upload dalam facebook..
tah bila freenya ..

Bulan nie aku agak bz..ate bos tade ..OutStation ke Korea..
jadi semua urusan aku kena uruskan .

aku kena jenguk site..ler nampak gaya nya ..lama dah tak OS.nie..

4 comments:

Wawa~* said...

harap firdaus x apa2 la.. n cpat smbuh :)

selamat hari raya sis... n slamat bekerja smbil bercuti, hehe...

Hezesuze said...

aduaaii siannye fir...
ritu pose pun demam gak
ni dah raya pun demam
semoga fir cepat smbuh ye
makan ubat n dgr cakap ibu huhu

Liza said...

smoga fir dah ok, boleh sambung beraya lagik

Suziey Ahmad said...

huhu dugaan raya..slmt hari raya kakty:)