Sep 24, 2010

wanita & 100 Ular.


Punya lah banyak ular..
perempuan tu,stay kat dalam ..bilik kaca..bersama ..100 ular katanya .
tapi aku tak kuasa lah .nak kira berapa..sekor pun aku dah kecut perut lagi lah beratus ekor..
tapi aku rasa tak best lah skit.
sebabnya perempuan tu just.duduk ..kat depan lappy ..bermuka buku..ke .update blog ke..aku pun tak tau .
lepas tu dia pakai kasut ..boot..kalau berani .berkaki ayam je.lah .
itu macam..ular tade patuk lah .
tapi kalau aku jadi ular .itu .aku patuk tang bontot itu perempuan .

 nie perempuan tu ..tgh ..kacau2 ular ..ler konon .
tapi pakai ..besi tu .
pakai je lah tangan .
dalam bilik tu .ada tv lcd..kalau betul berani .u baring le ..santai2 layan citer raya bersama ular2 itu.
kalau aku .memang jangan suruh lah .sah2 ler aku penakut ngn ular..

nie snake show.best gak wajib  tonton..

12 comments:

rasp said...

eeeee geli....
terus scroll ke komen takmo tgk pics hehehehehe

Hezesuze said...

ermm kalo nak populor mmg macam2 bleh buat kan...huhu

Softtouch [Hanim] said...

sya mmg takut ngan ular..mintaklah dijauhkan dr dkt ngan ular2 nie..takut

Mak Su said...

oo, ni yg kat muzium tu ek?

Sidratul Muntaha said...

aku mmg takut ular tpi takderlah smpai trpekik terlolong

marinahunny said...

btul jg kan kty, kalu berani kaki ayam je lah..hahaha setakat main2 gtu x heran sgt pun...hahaha

Iera said...

iera bkn sj takut, geli pn ada..klau tgk dlm tv pn, siap tutup mata lg apatah lg nak dkt..

Dearie Pearls said...

geli dengan ular..

pasti lari punya..
huh..
katakan tidak pada Ular.
heeeeee

*http://lotsoflove-pearls.blogspot.com/2010/09/gua-beraya-di-sana-di-sana.html

Ciklinn said...

eiiiii geli ar... akka tau lin pernah pegi pertunjukan ular tapi tak tahan lama.. dlm hati kan duklah cek kaki.. takut ada ulor terlepas.. hahahahha

adie said...

dah mmg keje dia main dgn ular kut. so takde hal. macam saya keje ngan komputer, selamber je kalu suh tinggal ngan komputer selama 100 hari. :D

Liza said...

ilham pegi rombongan sekolah hari tu and salah satu tempat ilham pegi kat muzium negara ada show ular, liza tgk gambar pun liza dah rasa geli

Yan said...

diorang pinjam ular2 ni kot wat shooting cite ular emas hehehehe